×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75TU8072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75TU8072
سری :8
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :  2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
قابلیت HDR : قابلیت +HDR10
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 75TU8072

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 75TU8072

تلویزیون سامسونگ 75TU8072 ساخت شرکت SAMSUNG و کشور مصر می باشد. این تلویزیون در سال 2020 تولید به بازار عرضه شده است. این تلویزیون علاوه بر زیبایی ظاهری دارای فناوری های متعددی است. از انواع قابلیت های هوشمند بهره می برد و شما به راحتی می توانید برنامه های مورد علاقه تان را در اختیار داشته باشید. هم چنین دارای صفحه نمایش ال ای دی است و از کیفیت تصویر 4K رزولوشن پیکسل 2160*3840 و پردازنده 4 هسته ای برخوردار می باشد .

سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی 20 وات مجهز شده است . تصاویری که صفحه نمایشگر این تلویریون نمایش می دهد به دلیل وجود قابلیت های کاربردی بسیار با کیفیت می باشد. علاوه بر این ها تلویزیون سامسونگ TU8072  از قابلیت های فراوانی بهره می برد از جمله انها می توان به Crystal تصویری پردازشگر موتور، Natural Mode فناوری، Pur Colour فناوری Contrast Enhancer فناوری 4K Processor اشاره کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ 58AU7100 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار میباشد.

ویژگی های ظاهری تلویزیون سامسونگ 75TU8072

ویژگی های ظاهری تلویزیون سامسوسنگ 75TU8072

تلویزیون سامسونگ TU8072 یکی از خوش طرح ترین و با کیفیت ترین مدل های های سری مدل TU است که طراحی بسیار زیبا و کاربر پسندی دارد. وجود پایه های دو شاخه ای در این تلویزیون به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که ب تنهایی وزن آن را متحمل می شود. با داشتن قابلیت نصب بر روی دیوار می توان از فضای بیشتری برخوردار بود هم چنین با وجود براکت می توانید صفحه نمایش LED را به هر طرفی بچرخانید.

شرکت سامسونگ با پنهان کردن کابل ها و پورت های ارتباطی در پشت تلویزیون، یک راه حل ایده آل برای نظم بخشیدن به کابل های تلویزیون ارائه داده است که بی نظمی را کاهش می دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون 75TU8072

کیفیت صدا در تلویزیون 75TU8072

کیفیت صدا در تلویزیون 75TU8072 با توجه به اینکه تلویزیون جزو لوازم صوتی و تصویری است، توجه به کیفیت تصویر و صدا در حین انتخاب از اهمیت ویژه ای بر خوردار می باشد .تلویزیون سامسونگ 75TU8072 دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی ۲۰ وات می باشد. این تلویزیون از کیفیت صدایی بالایی برخوردار است و به کمک فناوری دالبی دیجیتال پالس کیفیت صدا را بهبود بخشیده است . هم چنین با دارا بودن تکنولوژیی Sound Adaptive صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند.

قابلیت HDR در تلویزیون 2020 سامسونگ 75TU8072

قابلیت HDR در تلویزیون 2020 سامسونگ 75TU8072

سامسونگ این بار برای ارتقای سطح کیفی تصاویر توسط تلویزیون خود از قابلیت HDR در آن بهره برده است. محدوده ی دینامیکی بالا در تلویزیون باعث تولید تصاویری با دقت و عمق رنگ بالا شده و کنتراست و وضوح آن را در حد باور نکردنی ارتقا می دهد. تلویزیون سامسونگ 75TU8072 با قابلیت HDR خود قادر است تصاویر را با وسعت رنگ بی نهایت و به صورتی کاملا تفکیک و غنی شده در معرض دید قرار دهد.

تکنولوژی HDR مرز بندی رنگ های تیره و روشن را تشدید می کند، به عبارت دیگر رنگ های روشن را روشن تر و رنگ های تیره را تیره تر از آنچه که در واقعیت موجود است نمایش می دهد تا کنتراست تصویر را افزایش دهد تا بتواند رنگ های متنوع تری در تصویر نمایش دهد و دقت رنگی تلویزیون را افزایش دهد. به این ترتیب با کمک فناوری HDR در تلویزیون TU8072 سامسونگ حتی رنگ های بسیار نزدیک به هم، قابل تفکیک است و ریزترین جزئیات هم قابل مشاهده هستند.

 پردازنده ی کریستالی تلویزیون سری 8 سامسونگ

پردازنده ی کریستالی تلویزیون سری 8 سامسونگ

یکی از قطعات کاربردی و مهم در تلویزیون، پردازنده است که وظیفه پردازش داده های تصویری را دارد و در صورت وجود نویز، آن را از بین می برد. پردازنده ی به کار رفته در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75TU8072 , از نوع 4K Crystal  Processor ( پردازنده کریستال 4K )است. سرعت ان بسیار بالاست و داده ها را با سرعت بالایی پردازش می کند و اگر بخشی از تصویر از کیفیت پایینی نسبت به بقیه برخوردار باشد، با بالا بردن تراکم پیکسل ها، کیفیت آن بخش از تصویر را ارتقا می دهد.

تلویزیون سامسونگ 75TU8072 با دارا بودن پردازنده ی کریستالی قادر به تولید تصاویری واضح و روشن تر به نسبت انواع دیگر و نمایش رنگهایی غنی شده با درخشش فوق العاده بوده و سرعتی بی نظیر در پردازش داده های صوتی و تصویری دارد و آنها را به صورت همزمان و بدون تاخیر به پخش می گذارد. رنگهایی شفاف و درخشان را بدون هیچ گونه تاخیر زمانی همراه با صدایی پر قدرت به نمایان می گذارد.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند 75TU8072

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند 75TU8072

در طراحی تلویزیون TU8072 سیستم عامل تایزن استفاده شده، که از نوع سیستم عامل های آزاد و متن باز می باشد، کاربران بیشتر به استفاده از دستگاه هایی علاقه دارند که از قابلیت هوشمند برخوردار باشد و بتوانند با آن از اینترنت بهره بگیرند. سامسونگ نیز در ساخت تلویزیون هوشمند 2020 خود از سیستم عامل محبوب تایزن که بر پایه ی لینوکس بوده و یک سیستم عامل باز می باشد بهره برده است.

یکی از خصوصیات تایزن سرعت بالای آن در پردازش اطلاعات و اجرای دستورات است و با بهره گیری از یک ریموت کنترل هوشمند نیز این کارایی و سرعت چند برابر شده است، چون که با این ریموت هوشمند به جستجوی موارد دلخواه خود حتی از راه دور نیز میتوان پرداخت، تا به سرعت نتایج را ارائه دهد. تایزن نگرانی عالقمندان به برنامه های اندرویدی را نیز با امکان اجرای آن ها بر روی تلویزیون های سامسونگ برطرف کرده است.

تنها با فشردن دکمه ی اسمارت بر روی ریموت کنترل لیستی از اپلیکیشن های محبوب بر روی نواری در پایین صفحه نمایش در معرض دید قرار گرفته و با سرعت هر چه تمام تر امکان استفاده از آنها را در اختیار بینندگان قرار می دهد.

قابلیت SMART در تلویزیون 75 اینچ TU8072

قابلیت smart در تلویزیون 75 اینچ TU8072

تلویزیون سامسونگ 75TU8072 از نرم افزار SmartThings پشتیبانی میکند و میتواند با اتصال گوشی موبایل به تلویزیون آن را از راه دور کنترل کرد. این تلویزیون از دستیار های صوتی بیکسبی، گوگل و الکسا پشتیبانی می کند و میتوان دستگاه را تنظیم کرد. این تلویزیون از 2 AirPlay پشتیبانی میکند و میتوان دستگاه های شرکت اپل را به آن متصل کرد.

یکی از مهم ترین نیازهای کاربران از تلویزیون، قابلیت اسمارت است که با کمک سیستم عامل تایزن در این تلویزیون فراهم شده است و می توان وارد مرورگر تلویزیون شد و هرچیزی که دوست دارید را جست و جو کنید و وب گردی کنید. این سیستم عامل دنیایی از برنامه ها و محتواهای متنوع را یک جا جمع کرده است و قابلیت سرگرم کردن همه کاربران با سلیقه های متفاوت را دارد. فقط کافیست ریموت تلویزیون را در دست گرفت و در میان این همه برنامه های متنوع جست و جو کرد.

وضوح 4K 

وضوح 4K

وضوح تصویر با تلویزیون 75TU8072 کیفیت تصویر یکی از فاکتورهای اصلی در ارزیابی عملکرد تلویزیون است، تلویزیون 2020 سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K UHD( فورکی) است که رایج ترین استاندارد کیفیت تصویر را دارد. تلویزیون فورکی سامسونگ با تراکم 3840 *2160 پیکسل، تصاویر را چهار برابر بهتر از تلویزیون های HD Full نمایش می دهد و تصاویر تیره و روشن را واضح و شفاف نمایش می دهد، بطوری که که در هنگام تماشا کردن فیلم و یا هر برنامه ای، خود را در صحنه احساس خواهید کرد.

تقویت کننده بازی در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ

تلویزیون سامسونگ TU8072 سامسونگ بهترین گزینه برای افرادی است که اهل گیم هستند و ساعت های زیادی مشغول بازی کردن می باشند. این تلویزیون دارایEnhancer Game( تقیت کننده بازی) است و بازی را سریع تر شروع می کند و صفحه نمایش بازی را بهینه می کند تا بازی کننده کنترل بیشتری بر روی بازی داشته باشد و حرکات ورودی بدون کم ترین تاخیری به صفحه بازی منتقل شود.

حالت Ambient در تلویزیون 75TU8072 سامسونگ

حالت Ambient در تلویزیون 75TU8072 سامسونگ

و در اخر این حالت که یکی از جذاب ترین و جدید ترین قابلیت های تلویزیون های جدید سامسونگ می باشد. با این ویژگی می توان زمانی که تلویزیون خاموش است، از آن به عنوان قاب عکس یا یک ساعت دیواری شیک استفاده کرد. این تلویزیون به ما این امکان را می دهد تا تصاویر را با سلیقه ی خود و مطابق با دکوراسیون منزل ست کرد، همچنین می توان از یک موسیقی ارام نیز لذت برد، چون که حالت Ambient مصرف انرژی بسیار پایینی دارد.

جمع بندی تلویزیون سامسونگ TU8072

جمع بندی تلویزیون سامسونگ TU8072

همه ی ما می دانیم که تلویزیون جزء وسایلی است که زود به زود تعویض نمیکنیم؛ پس باید یک تلویزیون شیک، مدرن و قابل دید که دارای قابلیت ها و امکانات فراوانی است را انتخاب کنیم، ما به شما تلویزیون 2020 سامسونگ 75TU8072 که دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن بالا است را پیشنهاد می کنیم. این تلویزیون یکی از بهترین محصولات بازار بوده و با ویژگی های منحصر به فردی که دارد استفاده از آن بهترین گزینه برای منزل شما می باشد.

با دارا بودن قابلیت های HDR و 4K تصاویری با کیفیت بالا همراه با رنگ های غنی و تفکیک شده با عمق و وضوح بالا را ارائه می دهد. به علاوه برای گیمر ها و عالقمندان به بازی های حاوی صحنه های سریع ، lnhancer Game را ارائه نموده که صحنه های بازی را تقویت کند. این محصول علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارد از کیفیت صدای عالی نیز برخوردار می باشد.

با توجه به سایز های مناسبی که دارد برای هر منزلی، کوچک یا بزرگ، مناسب است.کیفیت تصویر فورکی، فناوری HDR پردازنده کریستالی، سیستم عامل تایزن و قابلیت اسمارت از ویژگی های برجسته ی این تلویزیون است. اگر در جست و جوی یک تلویزیون بسیار با کیفیت با فناوری های جدید علاوه بر مدلی که در مورد آن بحث شد تلویزیون سامسونگ 50TU8100 بهترین گزینه برای شماست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75TU8072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
14.2
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
145 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
123.0×78.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
138.6×84.3×15.8
پورت RS-232C
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست