×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 82TU8072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :82TU8072
سری :8
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
قابلیت HDR : قابلیت +HDR10
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 82 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 82TU8072

مشخصات تلویزیون 82 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 82TU8072

تلویزیون سامسونگ 82TU8072 یکی از بهترین تلویزیون های 2020 شرکت SAMMSUNG است که از طراحی زیبایی برخوردار میباشد. این تلویزیون با کیفیت 4K  و رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ ساخته شده است. تلویزیون سامسونگ TU8072 قابلیت نصب روی دیوار دارد و برای محیط های بزرگ مناسب میباشد. از تکنولوژی های اختصاصی این تلویزیون می توان به موتور پردازشگر تصویر 4K Processor Crystal اشاره کرد که کیفیت تصاویر را بالا برده و تصاویری با ریزترین جزئیات را نمایان می سازد.

این تکنولوژی سبب بهبود عملکرد تلویزیون شده است.جلوه ای صوتی در این تلویزیون بسیار عالی می باشد و بیننده احساس می کند که صدا از بالای فضای اتاق به سوی او در حال حرکت هستند. این تلویزیون دارای دو اسپیکر جلویی دو کاناله می باشد و شما صدایی عالی همراه با دیدی جذاب خواهید داشت. قابلیت اسمارت در این تلویزیون امکانات بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 75NANO90 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

بهره گیری از قابلیت های مانند،سیستم عامل TMTizen، گیرنده T2CS2-DVB، تکنولوژی صفحه نمایش UHD Crystal سبب شده است کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار بالا تر برود.

طراحی و دیزاین تلویزیون سامسونگ 82TU8072

طراحی و دیزاین تلویزیون سامسونگ 82TU8072

طراحی دکوراسیون تلویزیون و دیزاین آن همواره از اهمیت ویژه ای در دکوراسیون داخلی برخوردار است و بیشترین تاثیر را در زیبایی دکوراسیون منزل دارند. TU8072 جزو تلویزیون های صفحه تخت سامسونگ است که در سال 2020 تولید شده است. این تلویزیون در 6 سایز مختلف تولید شده است و برای محیط هایی با ابعاد کوچک تا بزرگ مناسب خواهد بود.

تلویزیون بر روی پایه های دو شاخهای قرار گرفته اند که براحتی می توانند وزن تلویزیون را به دوش بکشند. سامسونگ از کیفیت استحکام محصولات خود غافل نشده است و با ساخت آنها از بهترین مواد باعث میشود تا در برابر ضربات ناخودآگاه از مقاومت خوبی برخوردار باشد، تلویزیون سامسونگ 82TU8072  قابلیت این را دارد که به دیوار متصل شود همچنین نصب کردن تلویزیون روی دیوار باعث باز شدن فضای اتاق میشود.

نصب کردن تلویزیون روی دیوار نه تنها باعث زیباتر شدن دکوراسیون میشود، بلکه تماشای آن را نیز راحت تر می کند. در پشت پنل یک جایگاه برای درگاه های ارتباطی قرار گرفته است. که با وجود این نمای تلویزیون زیباتر به نظر می رسد با وجود این قابلیت می توانید سیم و کابل های تلویزیون را مخفی کنید و اطراف آن را از حالت بی نظمی و آشفتگی نجات دهید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 82TU8072

کیفیت تصویر در تلویزیون 82TU8072

کیفیت تصویر مهم ترین ویژگی در انتخاب یک تلویزیون ایده آل است که باید به آن توجه داشته باشیم، سرعت رفرش تصویر، روشنایی نمایشگر، سطح کنتراست، رزولوشن و وضوح رنگ عناوینی هستند که به احتمال زیاد در هنگام خرید به آن توجه می کنیم .

تلویزیون سامسونگ TU8072 یکی از محصولات برتر سامسونگ میباشد که با در خود گنجاندن فناوریهای پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند که صفحه نمایشی از نوع کریستال دارد و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160x3840 پیکسل میباشد، پشتیبانی می کند. تلویزیون TU8072 سامسونگ دارای آخرین فناوری های موجود است که می تواند تجربه ای خارج از تصور برای علاقمندان به کیفیت 4K و دقت رنگ بی نظیر همراه با امکانات نرم افزاری و کیفیت صدا را ایجاد نماید.

تلویزیون های سامسونگ طوری طراحی شده اند تا رنگهایی زنده و سینمایی تر را در هر زاویه ای به چشمان شما برسانند.این تلویزیون با دارا بودن تکنولوژی های از قبیل Mega ،4K UpScaler  Contrast و Enhancer Contrast تصاویر را بهبود می بخشند و صحنه های با کیفیت بالا را نمایش می دهند.

صدای زیبا و دلنشین در تلویزیون 2020 سامسونگ 82TU8072

صدای زیبا و دلنشین در تلویزیون 2020 سامسونگ 82TU8072

صدای فراگیر یک بخشی جدایی ناپذیر از تجربه سینمای خانگی است با این وجود، بسیاری از فرمت های صدای فراگیر برای استفاده وجود دارند. تلویزیون سامسونگ TU8072 به سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی 20 وات مجهز شده است و به کمک فناوری دالبی دیجیتال پالس کیفیت صدا را بهبود میبخشد.صدای فراگیر Plus Digital Dolby ،یک پیشرفت در سیستم فوق العاده محبوب EX Digital Dolby /Digital Dolby می باشد, که صدای چند کاناله با خروجی کانال مجزا را دارد.

همچنین به کمک تکنولوژی Sound Adaptive پروفایل های صوتی را متناسب با نیاز هاس خاص کاربران تنظیم می کند. تکنولوژی Sound Adaptive روشی است که سامسونگ برای به وجود آوردن یک تجربه ی شنیداری کاملا سفارشی برای کاربران فراهم کرده است.

قابلیت ریموت کنترل جادویی OneRemot  در تلویزیون 82TU8072

قابلیت ریموت کنترل جادویی OneRemot در تلویزیون 82TU8072

ریموت کنترل، ریموتیه که همیشه به کار میاد. نه تنها میتوان با استفاده از ان دستگاههای متعدد متصل به تلویزیون رو کنترل کرد، بلکه این ریموت هوشمند، قادر است تا دستورات صوتی شمار را دریافت کند. پس با دردسرهای ریموت کنترل معمولی تلویزیون خداحافظی کنید و به ریموت کنترل چند منظوره جدید سلام بگویید، محتواهای مختلفی این روزها بر روی تلویزیون هست و انتخاب از بینشون سخت است و سخت تر از ان پیدا کردن محتوای مورد نظرت شما است.

به لطف ریموت کنترل چندمنظوره و از طریق Hub Smart مجموعه ای از اپلیکیشنهای ورزشی، فیلم و بازی به سادگی قابل دسترس است، ریموت کنترل OneRemote کمک خواهد کرد علاوه بر مدیریت راحت تر این تلویزیون، کنترل سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را نیز در دست گرفت، همچنین این ریموت کنترل هوشمند امکان مدیریت تمامی پخش کنندههای صوتی و تصویری متصل شده به تلویزیون سامسونگ 82TU8072 را فراهم خواهد کرد، می توان جستجوی صوتی نیز انجام داد و برای تلویزیون فرمان صوتی ارسال نمایید.

قابلیت Tap view 

این قابلیت در تلویزیون 82TU8072 شما را قادر میسازد نمایشگر تلفن همراه خود را فقط با یک view ضربه روی تلویزیون نمایش دهید، اگر قصد دارید محتوایی نظیر عکس ها و ویدئوها را از تلفن همراه خود به تلویزیون انتقال دهید، فقط باید تلفن را نزدیک تلویزیون بیاورید. وقتی ضربه زدید، بلافاصله جفت سازی انجام میشود، با استفاده از این قابلیت میتوان اندازه های هر دو صفحه را متناسب با ترجیح و علاقه خودتان تنظیم کنید.

تکنولوژی AirPlay2 

تکنولوژی AirPlay2

در واقع قابلیت Airplay یک قابلیت برای ارتباط بیسیم میان ایفون ، آیپد، اپل تی وی و تلویزیون های دیگر است. با استفاده از این تکنولوژی میتوان تصویر، ویدیو، اهنگ و یا هر محتوای دیگری که در دستگاه اپل شما وجود دارد را روی تلویزیون اینه کنید. و از تماشای ان در یک صفحه نمایش بزرگ تر لذت ببرید. تلویزیون های سامسونگ که از 2 AirPlay پشتیبانی میکنند از طریق دستگاه اپل روی تلویزیون های خود به مشتریان این امکان را میدهد که فیلمها ، موسیقی و سایر محتواها را مستقیماً پخش کنند.

امکان ارتباط این محصول از تلویزیون سامسونگ را با تولیدات اسمارت برند اپل فراهم کند و محتوای موجود را به صورت بیسیم و با کیفیت بالا به این تلویزیون انتقال دهد. اشتراک گذاری فایل در تلویزیون سامسونگ 82TU8072 از گزینه های بسیار جذاب می باشد که شرکت سامسونگ آن را برای کاربران محصولات خود در سطح وسیعی فراهم نموده است.

تکنولوژی PurColor در تلویزیون 82 اینچ TU8072

تکنولوژی PurColor در تلویزیون 82 اینچ TU8072

این تکنولوژی در تلویزیون TU8072 سامسونگ به کار رفته است، این فناوری در تلویزیون های 4K استفاده میشود. مخصوصاً زمانی که محتوا ( مانند تصویر) رزولوشن پایین تری به نسبت 4K دارد. این فناوری باعث پر شدن پیکسلهایی میشود که رنگ یکنواخت و مشابهی دارند. همچنین این فناوری با تکثیر رنگ در تصویر، باعث میشود که محتوا باکیفیتی بسیار بهتر نمایش داده شود این فناوری بیشترین تأثیر را در طیف های رنگی دارد .

آن ها واقعی تر نشان میدهد. بیشتر تلویزیون ها بر روی سه رنگ قرمز، سبز و آبی کار میکنند. اما تأثیر و کارایی فناوری purcolor در رنگهای سرخابی، آبی دریایی و زرد است.

سامسونگ در محصولات خود همیشه از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کرده است، یکی از محصولات پیشرفته و مدرن این شرکت تلویزیون سامسونگ 43TU8500 میباشد.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند 82TU8072 سامسونگ

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند 82TU8072 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 82TU8072 دارای سیستم عامل تایزن نسخه 5.5 است. سامسونگ یکی از بزرگ ترین فروشندگان تلویزیون در سرتاسر جهان است و احتمالا بدون اینکه بدانید، بسیاری از آن ها مبتنی بر سیستم عامل تایزن هستند، این سیستم عامل به کاربران اجازه میدهد به سرویسهای استریمینگ معروف مانند نتفلیکس و آمازون پرایم دسترسی داشته باشند و مدلهای جدید هم میتوانند از اپل تیوی بهره ببرند.

تقریبا تمام مدلهای جدید تلویزیونهای هوشمند سامسونگ از این سیستم عامل استفاده میکنند.تایزن یک سیستم عامل اختصاصی توسعه یافته توسط سامسونگ است.

جمع بندی تلویزیون سامسونگ TU8072

جمع بندی تلویزیون سامسونگ TU8072

تلویزیون 82TU8072 ساخت شرکت سامسونگ در سال 2020 می باشد، ارائه کننده ی بهترین کیفیت تصویر، دقت رنگ صحیح، کنتراست و شفافیت ویژه ای می باشد. دارای نمایشگر LED سایز 82 اینچ ،سیستم عامل تایزن و پردازنده 4K Processor Crystal،سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات،کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3480*2160 ، دستیار AirPlay فناوری ، Clean Cable Solution فناوری،USB پورت 2 و HDMI پورت 3 دارای،Alexa , گوگل , Bixby صوتی 2 این تلویزیون خاص دارای تکنولوژی های خاصی برای بهبود کیفیت تصویر است. دیدی واقعی و زنده از پخش تمامی برنامه ها خواهید داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
82TU8072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
82 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
14.2
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
145 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
123.0×78.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
138.6×84.3×15.8
پورت RS-232C
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست