×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X9500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65X9500H
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی 65X9500H

 خرید تلویزیون سونی 65X9500H  تلویزیونی هوشمند است که با سیستم عامل اندروید و سایر فناوری های بالارده روانه بازار شده است یکی از گزینه های مناسب خرید میباشد. سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا بدهیم. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 65C1 از جمله مدل های شرکت ال جی می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

 با استفاده از Apple AirPlay ، می توانید ویدیو و صدا را مستقیماً از طریق iPhone ، iPad یا Mac به تلویزیون منتقل کنید. از دیگر قابلیت های ویژه ی تلویزیون سونی 65 اینچ، Google Assistant است. این قابلیت که نقش دستیار صوتی را ایفا می کند، امکان اجرای برخی از دستورات را تنها از طریق صدا به کاربران می دهد.

کیفیت تصویر ال ای دی بالارده سونی مدل 65x9500h فورکی 4k است و از تعداد رزولوشن 3840*2160 پیکسل پشتیبانی می کند. این تعداد رزولوشن نمایانگر اجرای بیش از 8 میلیون پیکسل برای ایجاد هر تصویر می باشند که این تعداد پیکسل یعنی تصویری با ریزترین جزئیات و دقیق ترین رنگ ها که تصاویر واقعی را برای بیننده به نمایش می گذارد. 

فناوری HDR یکی دیگر از فناوری های عالی تلویزیون سونی x9500h می باشد که باعث می شود تا تصاویر با عمق بهتر و رنگ های زنده و غنی تری پخش شوند و شما تصاویر را در واقعی ترین حالت ممکن مشاهده کنید. تلویزیون 65 اینچ دارای سیستم صوتی دوکاناله می باشد و متشکل از دو اسپیکر Bass Reflex می باشد که توان خروجی صدای هر کدام به 10 وات می رسد که در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رساند این میزان صدا متناسب ابعاد 65 اینچی است پس نیازی به خرید سندبار اضافی برای تلویزیون نیستید.

مرورگر وب، اتصال به اینترنت، سیستم عامل اندروید و تلتکست از امکانات هوشمند تلویزیون 2020 سونی 65x9500h است. 4 پورت hdmi، سه عدد پورت usb، ورودی کامپوزیت، خروجی هدفون، ورودی rf، پورت lan از درگاه های ارتباطی تلویزیون 65x9500h هستند که در پشت تلویزیون واقع شده اند و صدا و تصویر را با کیفیت بالا از دستگاه ها به تلویزیون انتقال می دهند. 

تجربه دیداری وسیع و همه جانبه ! در تلویزیون سونی 65X9500H 

تجربه دیداری وسیع و همه جانبه ! در تلویزیون سونی 65X9500H

 رزولوشن بالای تصاویر در تلویزیون سونی x9500h با تراکم پیکسل های بالایی همراه است که در نهایت تصاویری با کیفیت را عرضه می دارند. زاویه دید 178 درجه امکان دیدن تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی و با همان کیفیت را از هر زاویه ای ایجاد می کند و شما در هر قسمت سالن و با هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید می توانید تصاویر را به صورت واقعی و با همان کیفیت مشاهد کنید. قابلیت Motionflow™ XR فریم های از دست رفته را بازسازی می کند و با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر نویزهای موجود در تصویر را حذف خواهد کرد و تصویری شفاف و بدون هیچ گونه نویز و تار را به نمایش می گذارد و می توانید صحنه های سریع را با بهترین وضوح و با بالاترین کیفیت مشاهده کنید در این تلویزیون نرخ باز سازی تصاور 200 هرتز است که برای فیلم های اکشن و مسایقات ورزشی گزینه حوبی است.

قابلیت Dynamic Contrast Enhancer به صورت دینامیکی کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری با شفافیت بالا را ایجاد خواهد کرد. تلویزیون سونی 65x9500h دارای 10 حالت های مختلف تصویر می باشد این حالت ها امکان پخش محتوا با حالت تصویر مختص به خود را ایجاد می کنند ، در واقع شما می توانید حالت تصویر را مطابق با محتویات پخش شده تنظیم کنید و از هماهنگی آن لذت ببرید.  

صدای فراگیر و واضح با سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون 65X9500H سونی

صدای فراگیر و واضح با سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون 65X9500H سونی

تلویزیون 65x9500h دارای سیستم صوتی دوکاناله بوده که از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex که توان خروجی صدای هرکدام 10 وات است تشکیل شده است و مجموع توان خروجی صدا به 20 وات می رسد که نسبت به اندازه 65 اینچ تلویزیون x9500h خروجی صدای عالی محسوب می شود و باعث پخش صدا به صورت همه جانبه و با وضوح کامل می شود. دالبی Dolby™ Audio در این تلویزیون نشان از صدایی همه جانبه و با کیفیت دارد، که باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شوند.

 سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات به هماره فناوری البی دیجیتال و DTS Digital Surround برای ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر، صدایی با کیفیت و غنی را تولید و منتشر می کنند. فناوری +Clear Audio در تلویزیون سونی 65x9500h صدای پس زمینه را از صدای اصلی تفکیک کرده و تمام صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را از بین می برد و صدای صاف ، شفاف و با کیفیت را ایجاد خواهد کرد. 

 سیستم عامل تلویزیون 65 اینچ X9500H

سیستم عامل تلویزیون 65 اینچ X9500H

با بهره مندی تلویزیون x9500h از سیستم عامل اندروید و مرورگر وب می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل بسیار قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. برنامه ها و اشتراک گذاری هایی بی سیم مانند Chromecast built-in انتقال و اشتراک گذاری محتوای صوتی و تصویری بین تلویزیون و دیگر دستگاه های هوشمند به راحتی بدون نیاز به سیم صورت می گیرد.

تلویزیون سونی 65x9500h تلویزیونی هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق پورت lan و وای فای داخلی را دارد. از این طریق می توان تلویزیون سونی 65x9500h را به اینترنت وصل کرد. بعد از اتصال  اینترنت و از طریق یک دکمه که برروی ریموت کنترل است می توانید به شبکه محبوب یوتیوب YouTube یا نتفلیکس netflix دسترسی داشته باشید و با محتوای آن ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده ی مهیا سازید.

اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید تلویزیون 43 اینچ سونی مدل 43XG7002 که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X9500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
X-balanced
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
حذف کننده نویز تصویر - فناوری Super bit mapping™ HDR - نمایش رنگ های زنده با Live Colour - بهبود کیفیت تصویر با پردازش پایگاه داده دوگانه - تکنولوژی X-tended Dynamic Range™ PRO - موتور پردازشگر تصویر Processor X1™ Ultimate
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Voice Search و Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
4K X-Reality™ PRO
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - سازگار با Google Home - سازگار با برنامه Apple HomeKit - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast - استاندارد Wi-Fi Certified 802.11a/b/g/n/ac - سازگار با دستگاه های اپل از طریق Apple AirPlay
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
شناسه کالا
2900681100945

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
64,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست