×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 49X9500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :49X9500H
سری :9
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل : Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA H
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 49X9500H

تلویزیون سونی 49X9500H از دستاورد های 2020 است که با کیفیت تصویر فورکی و امکانات اسمارت عرضه شده است. موتور پردازشگر Processor X1 و قابلیت ارتقا کیفیت تصویر فورکی X-Reality™ تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد.

نمایشگر TRILUMINOS از طیف گسترده ای از رنگ ها برای تصویر استفاده می کند که این قابلیت تصاویر طبیعی تر و واقعی تر را ایجاد می کند و رنگ های تصویر را تا 50 درصد افزایش می دهد. نرخ حرکت تصویر Motionflow™ XR برابر 120 هرتز می‌باشد. کارایی این قابلیت را هنگامی که به تماشای فیلم‌های پرسرعت مانند فوتبال و فیلم‌های اکشن نشسته اید، می‌توانید به خوبی احساس کنید.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون سونی 65X80J از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار زیاد پردازش کرده و می تواند تصاویر دارای نویز را شناسایی کند و نویز آنها را بگیرد و با کیفیت بالا ارائه دهد. 

 فناوری Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون سونی 49X9500H کنتراست تصاویر را بالا می برد و تصویری واقعی تر با عمق عالی را به نمایش می گذارد ، در واقع این فناوری اختلاف بین رنگ های روشن و تیره را به بالاترین حد امکان می رساند که همین موجب خلق تصویر واقعی تر و با عمق بهتر می شود.

تلویزیون سونی x9000h دارای فناوری های تصویر متعددی می باشد که عبارتند از حذف کننده نویز تصویر ، فناوری Super bit mapping™ HDR، نمایش رنگ های زنده با Live Colour، موتور پردازشگر تصویر Processor X1™ Ultimate و فرمت های تصویری hdr است که همه در تولید رنگ های با کیفیت و تصاویر با کنتراست بالا در تلویزیون جددی سال 2020 به کار برده شده است.

اسپیکر های 10 واتی این تلویزیون سونی صدایی معادل 20 وات را به گوش کاربر می رساند با تعبیه کردن فناوری های خاص در سیستم صوتی صدایی عالی و همه جانبه به گوشتان خواهد می رساند. تکنولوژی Acoustic Multi-Audio™کارایی عالی را از خود ارائه خواهد داد تا چند سیستم صوتی در کنار دو اسپیکر موجود بر روی این تلویزیون کارایی مطلوب را از خود ارائه دهند و صدایی با باس قوی و توان قدرتمند را به گوشتان برسانند. نوع باند و اسپیکر های تلویزیون 49 اینچ X-balanced است که صدایی فراگیر و قدرتمند را به گوش کاربران می رساند.

سیستم عامل اندروید امکانات اسمارت و هوشمند را در اختیار کاربران قرار می هد کار کرد این سیستم عامل همانند گوشی های اندرویدی است و رابط بسیار راحت و سریعی است وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون هوشمند سونی 49x9500h باعث شده است تا برنامه ها زود اجرا شوند و تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود و مسکلات کندی، امنیت و.... با این سیستم عامل رفع شده است.

دستیار صوتی Google Assistant در کنار پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا جهت مدیریت راحت‌تر و سریع‌تر لوازم خانگی هوشمند، امکان بهره‌گیری از امکانات را راحت‌تر می‌سازد. تلویزیون سونی 49x9500h دارای 4 عدد درگاه hdmi، سه عدد پورت usb و پورت های کامپوننت و کامپوزیت می باشد.

نمایش تصاویر اورجینال و واقعی !! در تلویزیون 49X9500H سونی

نمایش تصاویر اورجینال و واقعی !! در تلویزیون 49X9500H سونی

خرید تلویزیون سونی X9500H دارای جدید ترین کیفیت تصویر (فورکی) می باشد، کیفیت فورکی بالاترین سطح کیفیت می باشد که تصاویری خیال انگیز را ایجاد می کند و همواره صحنه ها را به طبیعی ترین شکل ممکن پخش می کند همچنین به لطف  تصاویری جذاب و مهیج و در شان شما را نشان خواهد داد. با این سطح از کیفیت هر صحنه با تعداد بیشماری از پیکسل‌ها که تعدادشان به 8 میلیون می‌رسد به معرض دید گذاشته می‌شود. توسط این کیفیت، تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر دیده می‌شوند به علاوه امکان دیدن جزئیات ریز و دقیق آن‌ها نیز به وجود می‌آید.

فناوری Motionflow در این تلویزیون 120 هرتز است که باعث می شود صحنه های بسیار سریع با تمام جزئیات و به واضح ترین شکل ممکن پخش شوند ، در واقع فناوری Motionflow فریم های از دست رفته را باز سازی می کند و تصویر را با تمام جزئیات و بدون هیچ گونه نویزی پخش خواهد کرد و شما می توانید صحنه های سریع مانند بازی ها ، فیلم های اکشن و ... را با تمام جزئیات ببینید.

 فناوری Live Colour نیز در تلویزیون سونی 49x9500h وظیفه ی زنده کردن تصویر را بر عهده دارد و رنگ واقعیت و زندگی را به تصاویر بی جان می بخشد. موتور پردازشگر x1 داده ها را تجزیه و تحلیل می نماید و سپس تصاویری با کیفیت و پروضوح و طبیعی و نزدیک به زندگی واقعی را به رخ تصویر می کشند.

فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بالا می برد و تصویری واقعی تر با عمق عالی را به نمایش می گذارد، در واقع این فناوری اختلاف بین رنگ های روشن و تیره را به بالاترین حد امکان می رساند که همین موجب خلق تصویر واقعی تر و با عمق بهتر می شود.

صدا در تلویزیون 49 اینچ سونی 49X9500H

صدا در تلویزیون 49 اینچ سونی 49X9500H

تلویزیون 49x9500h دارای یک سیستم صوتی دو کاناله است این بدان معناست که دو عدد بلندگو در تلویزیون وجود دارد و نوع اسپیکر ها Bass Reflex می باشد که هر کدام دارای توان خروجی صدای 10 وات می باشند و در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که می تواند نسبت به اندازه ی تلویزیون مناسب باشد. کمپانی سونی برای ارتقاء کیفیت صدا و وضوح عالی آن در تلویزیون سونی ویژگی های صدای عالی را گنجانده است که به کمک آن ها صدای همه جانبه و فراگیر شنید و دیگر کمبودی در صدا در تلویزیون دیده نشود و صدا و تصویر با هم هماهنگی لازم را داشته باشند.

 قابلیت شبیه سازی صدای مجازی DTS Digital Surround نیز با انتقال و هدایت صدا به سمت بالا باعث می شود تا صدا در بالای تلویزیون نیز پخش شود و کاربر حس غرق شدن در امواج صوتی را داشته باشد. فناوری پاکسازی صدا ClearAudio+ نیز با تشخیص صدای اصلی از صدای اضافی، صدایی با کیفیت و پروضوح را در محیط انتشار خواهد داد. سیستم صوتی تلویزیون سونی 49x9500h قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby Digital Plus و Dolby Digital را دارد.

سیستم عامل تلویزیون سونی 49x9500h

سیستم عامل تلویزیون سونی 49x9500h

مجهز بودن به سیستم عامل اندروید android از ویژگی های تلویزیون x9500h است، که امکانات هوشمند متعددی را در اخیتار کاربران هوشمند می گذارد. مرورگر اینترنت از ویژگی های این تلویزیون 49 اینچی می باشد شما می توانید به مرورگر سر بزنید و در بین صفحات مختلف جستجو کنید، می توانید ساعت ها با آن مطالعه کنید و از دیدن صفحه های مختلف بر روی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید.

 همچنین فروشگاه گوگل پلی google play store نیز امکان دانلود و نصب برنامه و اپلیکیشن مودر علاقه ی شما را فراهم خواهد آورد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند، قابلیت صوتی آمازون الکسا Amazon Alexa و دستیار صوتی گوگل Google Assistant در تلویزیون سونی x9500h پشتیبانی می شوند، شما می توانید با قرار دادن این دستگاه های صوتی در کنار تلویزیون به راحتی دستورارت صوتی خود را صادر کنید و از این دستیاران صوتی انتظار داشته باشید که دستورات را به تلویزیون انتقال دهد. شما با این برنامه ها می توانید کانال های تلویزیون را تعویض کرده و یا صدای تلویزیون را کم یا زیاد کنید.

قابلیت Apple AirPlay در تلویزیون سونی پشتیبانی می شود. این قابلیت تلویزیون را با محصولات اپل سازگار کرده است. چرا که امکان اتصال تلویزیون از طریق این فناوری با سایر دستگاه های اپل مانند گوشی های آیفون و آیپدها و ...فراهم شده است. از فناوری های اشتراک گذاری بی سیم فناوری میراکست Miracast و Chromecast built-in و Video & TV SideView در این تلویزیون پشتیبانی می شود این قابلیت ها بی سیم م یتوانند انتقال محتوای صفحه نمایش گوشی موبایل را به تلویزیون سونی 49x9500h ممکن کرده اند.

بعد از وصل شدن به اینترنت شما می توانید  وبگردی در وب و دسترسی به فروشگاه محتوای گوگل و دسترسی به شبکه های بارگذاری فیلم نظیر یوتیوب و نتفلیکس هم برای شما ممکن شده است. اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X7077G که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49X9500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 14.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 13.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 19 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
X-balanced
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - کانال بازگشت صدا (ARC) - نوع بلندگوها Acoustic Multi-Audio - ساختار بلندگوها Full Range (Bass Reflex) x 2, Tweeter x 2 - حالت فراگیر صدا S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های اریج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
حذف کننده نویز تصویر - فناوری Super bit mapping™ HDR - نمایش رنگ های زنده با Live Colour - بهبود کیفیت تصویر با پردازش پایگاه داده دوگانه - تکنولوژی X-tended Dynamic Range™ PRO - موتور پردازشگر تصویر Processor X1™ Ultimate
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Voice Search و Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
4K X-Reality™ PRO
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 109.3×69.9×26.1 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 109.3×62.9×6.9 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 118.8×75.2×18.7 سانتی متر
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - سازگار با Google Home - سازگار با برنامه Apple HomeKit - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast - استاندارد Wi-Fi Certified 802.11a/b/g/n/ac - سازگار با دستگاه های اپل از طریق Apple AirPlay
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
64,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست