×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X8500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55X8500H
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 55X8500H

تلویزیون سونی 55x8500H از جمله تلویزیون های سری سونی در سال 2020 محسوب می گردد تلویزیون نام برده شده یکی از محصولات سال جدید است که با امکانات بسیار متنوع وارد بازار شده است. این تلویزیون تصاویر و فیلم ها را  با کیفیت فورکی به نمایش می گذارد. تلویزیون سونی x8500h مدل دارای قابلیت های زیادی است که کیفیت بالای آن را به رخ همگان می کشد.

مجهز گشتن این تلویزیون به فناوری های مختلف باعث رشد و ارتقای آن گشته است. از جمله این فناوری ها، X-Reality Pro است که در راستای بهبود یافتن تصاویر بی کیفیت روی صفحه نمایش طراحی و تعبیه گشته است. فناوری های دیگر نیز در پیشبرد بهبود کنتراست تصاویر و واقعی جلوه دادن آن ها روی صفحه نمایش و همچنین بهبود یافتن حرکت اجسام مختلف در تصاویر در این تلویزیون طراحی گشته اند.

تلویزیون سونی 55X8500H  این مدل یکی از مدل های خوش قیمت، با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های بازار نیز قرار دارد. طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است، بطور کلی محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار مدرن و زیبا هستند.

وجود قاب بسیار باریک و ظریف در این تلویزیون زیبایی آن را دو چندان نموده است. این تلویزیون با قابلیت های بالا و منحصر به فرد خود نظیر ارتقاء بخشیدن به سطح کیفی تصاویر، بهره مندی از تکنولوژی رنگ های زنده، افزایش دهنده کنتراست دینامیکی، حالت رفرش تصاویر بالا و ... توانسته است بر سر زبان ها جاری گردد و رضایت مشتریان خود را با توجه به فناوری های هوشمند موجود در این تلویزیون به دست آورده است.

سیستم صوتی این تلویزیون از خود توان صوتی 20 واتی تولید می کند که هر بلندگویی توان 10 وات را از خود بروز می دهد. با تکنولوژی پاکسازی صداها نیز می توان فرکانس های صدا را بازسازی نمود. سیستم عامل بکار گرفته شده در تلویزیون سونی 55X8500H می باشد که از جمله کارایی های این سیستم عامل آزاد بودن و متن باز است که می توان به راحتی به کدهای آن دسترسی یافت و در آن تغییر ایجاد نمود.

این سیستم عامل انعطاف پذیری زیادی از خود نشان داده است. راهنمای نصب الکترونیکی، مرورگر Vewd، برنامه ها و اشتراک گذاری هایی بی سیم مانند برنامه SideView، اشتراک گذاری از طریق Chromecast انتقال و اشتراک گذاری محتوای صوتی و تصویری بین تلویزیون و دیگر دستگاه های هوشمند به راحتی بدون نیاز به سیم صورت می گیرد.

با تلویزیون سونی 55x8500h هر ظرافتی را مشاهده نمایید

با تلویزیون سونی 55x8500h هر ظرافتی را مشاهده نمایید

کیفیت تصویر بالا، رنگ های خاص و مهیج، تصاویری واقعی، نمایش جزئیات و سایه ها و ... از نشانه های تلویزیون با امکانات است.  کیفیت تصویر تلویزیون سونی X8500H  به عواملی نظیر تکنولوزی ساخت نمایشگر و همچنین کیفیت تصویر فورکی ، پردازنده ی تصویر و همچنین به کار گیری فناوری های پیشرفته ی تصویر بستگی دارد. مجهز بودن به تکنولوژی Frame Dimming مزایایی نظیر کنتراست بالا و رنگ روشن شفاف و واضح به همراه رنگ های تیره عمیق، روشنایی یکسان در سراسر صفحه نمایش و پنل هایی باریک و ظریف را به همراه دارد. در این تلویزیون انواع حالت های تصویر پشتیبانی می شود شما با استفاده از محتوای پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. استفاده از فناوری  TRILUMINOS یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این تلویزیون است که آن را به یکی از بهترین تلویزیون 2020 سونی تبدیل کرده است، وجود این فناوری سبب نمایش تصاویر و محتوا با جزئیات دقیق می‌شود. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K X-Reality™ PRO صحنه ها و محتوا های بی کیفیت و کم کیفیت را پردازش کرده سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد. تلویزیون سونی 55x8500h دارای نمایشگر تخت و نور پس زمینه direct led می باشد در تلویزیون های قدیم از تکنولوژی ال سی دی برای صفحه نمایش تلویزیون استفاده می کردنند اما با گذشت زمان تولید کنندگان تلویزیون از تکنولوژی ال ای دی بهره گرفته اند و این تکنولوژی باعث شده است تا لبه ها و ضخامت تلویزیون بسیار باریک شود و جلوه ی شیکی به تلویزیون بدهد بهتر است که بدانید که تکنولوژی ال سی دی هیچ تفاوتی با ال ای دی ندارد و تنها تفاوت آن ها در نوز پس زمینه است در ال سی دی از نور فلورسنت و در ال ای دی از خود چراغ های ال ای دی برای روشنایی صفحه استفاده کرده است البته ال ای دی ها دارای طیف رنگی گسترده تر و رنگ های عمیق تر و مصرف کمتر انرژی برق را دارند.

صدایی با کیفیت ایده آل و مناسب در تلویزیون سونی 55x8500h 

صدایی با کیفیت ایده آل و مناسب در تلویزیون سونی 55x8500h

شرکت معتبر سونی تلویزیون 55x8500h خود همانند کیفیت تصویر عالی یک سیستم صوتی قدرتمند با فناوری های پیشرفته را نیز قرار داده که این دو ویژگی در کنار هم بهترین تجربه ی تماشای تلویزیون را برای شما به ارمغان می آورند. این تلویزیون دارای اسپیکرهای Acoustic Multi-Audio می باشد که صدای قدرتمند و همه جانبه را ایجاد می کنند و صدا را به صورت یکنواخت در کل محیط پخش می کنند.

تلویزیون سونی 55X8500H دارای یک سیستم صوتی دو کاناله می باشد که متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex بوده و توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند.

شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید.

6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) در تلویزیون سونی وجود دارند که به شما امکان تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را می دهد و می توانید حالت صدا را با محتویات پخش شده هماهنگ سازید. ویژگی های صدای عالی تلویزیون سونی در کنار صفحه نمایش فورکی یک ترکیب عالی بوده و ساعت ها سرگرمی را برای شما و خانواده تان فراهم می سازد .

پلتفرم جدید توسط سیستم عامل Android در تلویزیون 55x8500h سونی

پلتفرم جدید توسط سیستم عامل Android در تلویزیون 55x8500h سونی

تلویزیون x8500h با قابلیت پشتیبانی از مرورگر وب و اتصال به اینترنت امکان جستجوی هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد و حتی می توانید از طریق کنترل به صورت صوتی جستجو را انجام دهید ، قابلیت فرمان صوتی به شما امکان کنترل تلویزیون را به صورت صوتی می دهد . با اتصال به اینترنت شما می توانید به شبکه های محبوب  یوتیوب و Netflix دسترسی داشته باشید و میلیون ها محتوای آنها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به اجرا در آورید.

این شرکت تلویزیون سونی 55x8500h ارا نیز کاملا هوشمند طراحی و تولید کرده است و با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.

سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد کمپانی سونی در تلویزیون های بالارده خود از سیستم عامل اندروید Android استفاده می کند.

قابلیت Chromecast built-in  امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل ، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون انتقال دهید. شما می توانید قیمت تلویزیون سونی 55X8500H  را در این صفحه ملاحظه کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین سلامت و اصالت کالا از دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که بودجه کافی و تمایل به خرید تلویزیونی بهتر دارید، می توانید تلویزیون سونی 55X9000H را خریداری بفرمایید، اما اگر به تلویزیونی ارزان تر نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون سونی 55X8000H است. مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون، تلویزیون سونی 55X85J است و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display - موتور پردازشگر تصویر X1™ 4K HDR Processor -
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
مدیریت کابل ها

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,800,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست