×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X8500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65X8500H
نوع صفحه نمایش :  LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی 65X8500H

از دیگر محصولات 2020  تلویزیون سونی 65X8500H با نمایشگر 65 اینچ می باشد. سیستم صوتی به کار رفته در تلویزیون  اسمارت 2020 سونی 2 کاناله بوده و قدرت خروجی 20 وات را دارد. پشتیبانی از فرمتهای رایج صوتی مانند دالبی دیجیتال و DTS DIGITAL کارآیی تلویزیون را بالا برده و می توان انواع فرمتهای صوتی را بوسیله ی آن پخش نمود. فناوری پاک سازی صدا ClearAudio نویز و صدا های اضافی صدا را حذف می کند و باعث می شود تا صدای اصلی از صدای پس زمینه تقویت گردد.

 تلویزیون سونی X8500H با کارکردهای بالایی که از خود نشان داده است، نیاز طیف وسیعی از کاربران  را برآورده ساخته است. مجهز گشتن این تلویزیون به فناوری های مختلف باعث رشد و ارتقای آن گشته است. از جمله این فناوری ها، X-Reality Pro است که در راستای بهبود یافتن تصاویر بی کیفیت روی صفحه نمایش طراحی و تعبیه گشته است.

فناوری های دیگر نیز در پیشبرد بهبود کنتراست تصاویر و واقعی جلوه دادن آن ها روی صفحه نمایش و همچنین بهبود یافتن حرکت اجسام مختلف در تصاویر در این تلویزیون طراحی گشته اند. قابلیت HDR جهت افزایش نسبت کنتراست و بهبود میزان روشنایی باعث شده است تا این تلویزیون حرفه ای تصاویری واقعی تر از خود واقعیت را به رخ تصویر بکشند و با ترکیب رنگ های جذاب و درخشندگی بالا و نسبت کنتراست بالا تجربه ی متفاوتی از تماشا را به روی چشمان شما می گشاید.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است، تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 50UP7550 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

 شرکت سونی تلویزیون سری 8 را بسیار هوشمند طراحی کرده است با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 با استفاده از Apple AirPlay، می توانید ویدیو و صدا را مستقیماً از طریق iPhone ، iPad یا Mac به تلویزیون منتقل کنید. از دیگر قابلیت های ویژه ی تلویزیون سونی 65 اینچ، Google Assistant است. این قابلیت که نقش دستیار صوتی را ایفا می کند، امکان اجرای برخی از دستورات را تنها از طریق صدا به کاربران می دهد.

کیفیت بسیار عالی و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سونی 65X8500H

کیفیت بسیار عالی و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سونی 65X8500H

این شرکت در ساخت تلویزیون سونی X8500H از دو فناوری به نام‌های Processor X1 موتور پردازشگر سونی و فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی  X-Reality™ PRO استفاده کرده است. موتور تصویر Processor X1 برای بهبود نمایش رنگ‌ها کمک می‌گیرد. فناوری X-Reality PRO در تلویزیون سونی 65x8500h تصاویر و محتویات را باکیفیت به‌ خوبی 4K و با دقت و درصد وضوح بسیار بالا نمایش می‌دهد. 

وجود نمایشگر TRILUMINOS سبب نمایش تصاویر و محتوا با جزئیات دقیق می‌شود. فناوری Dolby Vision صحنه‌ها جان دوباره ای می‌گیرند و با رنگ‌های پر جنب و جوش و سر زنده ارائه داده می‌شوند همچنین این فناوری Dolby Vision تصاویری عمیق را با نکات برجسته و کاملا طبیعی و غنی و واقعی را در اختیار مخاطبین می‌گذارد. با وجود قابلیت HDR در این دستگاه رنگ های بکار گرفته شده در تصاویر، با شفافیت بالایی را از خود به نمایش می گذارند.

باید گفت که توسط از دیگر ویژگی های تصویر که باعث می شود شما سریع ترین حرکت ها را از دست ندهید X-Motion 200 است این تکنولوژی فریم های از دست رفته را بازسازی می کند و با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر نویزهای موجود در تصویر را حذف خواهد کرد و تصویری شفاف و بدون هیچ گونه نویز و تار را به نمایش می گذارد. از هیجانات سینمایی در خانه لذت ببرید.

پخش صدایی شفاف و واضح در تلویزیون 2020 سونی 65X8500H

پخش صدایی شفاف و واضح در تلویزیون 2020 سونی 65X8500H

 سیستم صوتی که سونی برای تلویزیون 65X8500H در نظر گرفته است 2 کاناله بوده و اسپیکرهای این تلویزیون هر یک دارای قدرت صوتی 10 وات بوده و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات تولید و منتشر می کنند. اسپیکرهای این تلویزیون از نوع Bass Reflex Speaker هستند که توانایی تولید و انتشار صدایی بلند و با کیفیت را دارند. فرمتهای صدای دالبی با تفکیک صدا به کانال های صوتی مختلف، صدایی همه جانبه و قدرتمند و با کیفیت را در محیط طنین انداز می کنند.

این فرمتهای صوتی باعث می شود تا هر اسپیکر صدایی را دریافت کند که قرار است پخش کند. قابلیت صوتی DTS Digital Surround نیز بدون افزایش دادن تعداد کانال صوتی و تعداد بلندگو باعث افزایش دادن کیفیت صدا می شود و حس سه بعدی بودن صدا را به کاربر القا می کنند.

 استفاده از فناوری Clear Phase در تلویزیون سونی 65x8500h برای پردازش صدا می باشد که در هنگام گوش دادن به موسیقی، فیلم و... صداهای غیرطبیعی و مزاحم را از بین می برد و در نهایت صدایی خالص و طبیعی را به گوش کاربران می رساند. 

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون سونی 65X8500H

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون سونی 65X8500H

 سیستم عامل اندروید در تلویزیون X8500H که رابط کاربری مناسب را فراهم می کند و به وسیله آن کاربر قادر است به راحتی به دنیای وب وارد شود، بازی دانلود کند، انواع سرگرمی ها را تجربه کرده و به اشتراک گذاری محتوای خود از طریق شبکه های اجتماعی و .. بپردازد. تلویزیون سونی 65 اینچ سری 8 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و از طریق پورت LAN و یا از طریق WiFi به اینترنت متصل می شود.

دون شک با این سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت، محیطی کاملاً شاد و سرگرم کننده را همراه با خانواده تان تجربه خواهید کرد. با ویژگی بسیار خوب Chromecast تلویزیون سونی 65x8500h امکان قرار گیری محتوای دستگاه های هوشمند مانند گوشی ، لپ تاپ و … بر روی صفحه نمایش تلویزیون فراهم گردیده است.

قابلیت صوتی آمازون الکسا Amazon Alexa باعث شده است تا شما بتوانید با قرار دادن این دستگاه های صوتی در کنار تلویزیون به راحتی دستورارت صوتی خود را صادر کنید و از این دستیاران صوتی انتظار داشته باشید که دستورات را به تلویزیون انتقال دهد. حافظه 16 گیگ و فروشگاه محتوای گوگل و پشتیبانی از قابلیت بلوتوث از دیگر ویژگی های تلویزیون سونی 65x8500h است.

با فناوری اشتراک گذاری Video & TV SideView همه‌ی مشکلات برایتان برطرف خواهد شد.  مرورگر وب به شما یان امکان را می هد که هر نوع اسناد و محتوایی را که خواستید برایتان بیاورد. از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون سونی 65X9077H است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X8500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display - موتور پردازشگر تصویر X1™ 4K HDR Processor -
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
مدیریت کابل ها

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
63,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست