×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 43X8500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 43X8500H
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
 سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 43X8500H

این شرکت در سال 2020 تلویزیون سونی 43X8500H را به میدان رقابت فرستاد، صد البته این محصول بی نظیر به خاطر شیوه دیزاین زیبا و فناوری های مدرنی که در  ان تعبیه شده است توانسته مورد استقبال بی سابقه مردم در سراسر جهان قرار گیرد. شرکت سونی تلویزیون سری 8 سال 2020 را بسیار هوشمند طراحی کرده است با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید.

به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از فناوری های اشتراک گذاری بی سیم فناوری میراکست Miracast و Chromecast built-in و Video & TV SideView در این تلویزیون پشتیبانی می شود این قابلیت ها بی سیم م یتوانند انتقال محتوای صفحه نمایش گوشی موبایل را به تلویزیون ممکن کرده اند.

بعد از وصل شدن به اینترنت شما می توانید  وبگردی در وب و دسترسی به فروشگاه محتوای گوگل و دسترسی به شبکه های بارگذاری فیلم نظیر یوتیوب و نتفلیکس هم برای شما ممکن شده است.  طراحان سونی به کیفیت تصاویر توجه زیادی می کنند تا با کیفیت تصویر 4K همراه با میزان وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل کیفیتی بی نظیر از خود تولید سازند تا باعث بهره مندی بیشتر و لذت بخش تر از این تلویزیون گردد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 75UP7550 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

تکنولوژی Frame Dimming مزایایی نظیر کنتراست بالا و رنگ روشن شفاف و واضح به همراه رنگ های تیره عمیق، روشنایی یکسان در سراسر صفحه نمایش و پنل هایی باریک و ظریف را به همراه دارد. فناوری جذاب  Live Colour™ Technology همان طور که از نام پیداست سبب می شود که عمق رنگ دهی را افزایش دهد به گونه ای که رنگ های شاد و پویا تری را با کاربران خود به اشتراک قرار می دهد.

اما یکی دیگر از ویژگی هایی که جذابیت تلویزیون سونی x8500h را دو چندان کرده استفاده از بلندگو های X-balanced است. تلویزیون های قدیمی به علت داشتن اسپیکر های بزرگ از طراحی زیبا برخوردار نبودن به این منظور سونی برای ارائه دیزاین جذاب از بلندگو های بسیار باریک X-balanced استفاده کرده است، به گفته کمپانی سونی این بلندگو های فوق العاده سر هم جمع قدرت خروجی 20 وات را دارند

کیفیت بسیار عالی و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سونی 43X8500H

کیفیت بسیار عالی و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سونی 43X8500H

تلویزیون سونی X8500H دارای نمایشگر تخت و نور پس زمینه direct led می باشد در تلویزیون های قدیم از تکنولوژی ال سی دی برای صفحه نمایش تلویزیون استفاده می کردنند اما با گذشت زمان تولید کنندگان تلویزیون از تکنولوژی ال ای دی بهره گرفته اند و این تکنولوژی باعث شده است تا لبه ها و ضخامت تلویزیون بسیار باریک شود و جلوه ی شیکی به تلویزیون بدهد.

بهتر است که بدانید که تکنولوژی ال سی دی هیچ تفاوتی با ال ای دی ندارد و تنها تفاوت آن ها در نوز پس زمینه است در ال سی دی از نور فلورسنت و در ال ای دی از خود چراغ های ال ای دی برای روشنایی صفحه استفاده کرده است البته ال ای دی ها دارای طیف رنگی گسترده تر و رنگ های عمیق تر و مصرف کمتر انرژی برق را دارند. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K X-Reality™ PRO صحنه ها و محتوا های بی کیفیت و کم کیفیت را پردازش کرده سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد.

استفاده از فناوری TRILUMINOS در تلویزیون سونی 43X8500H سبب نمایش تصاویر و محتوا با جزئیات دقیق می‌شود در واقع فناوری TRILUMINOS تصاویر را با رنگ و لعاب هایی واقعی نشان می دهد، همانطور که چشم ما به صورت طبیعی رنگ ها را می بیند این قابلیت کیفیت تصویر را بهبود داده و انواع رنگ های قرمز، سبز و آبی را به خوبی نمایش می دهد.

مجهز بودن به تکنولوژی Frame Dimming مزایایی نظیر کنتراست بالا و رنگ روشن شفاف و واضح به همراه رنگ های تیره عمیق، روشنایی یکسان در سراسر صفحه نمایش و پنل هایی باریک و ظریف را به همراه دارد. در تلویزیون سونی 43x85000h انواع حالت های تصویر نظیر Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports شتیبانی می شود شما با استفاده از محتوای پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 43x85000h

سیستم صوتی تلویزیون سونی 43x85000h

تلویزیون 43x85000h دارای یک سیستم صوتی دو کاناله است این بدان معناست که دو عدد بلندگو در تلویزیون وجود دارد و نوع اسپیکر ها Bass Reflex می باشد که هر کدام دارای توان خروجی صدای 10 وات می باشند و در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که می تواند نسبت به اندازه ی تلویزیون مناسب باشد. سیستم صوتی تلویزیون سونی 43 اینچ قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby Digital Plus و Dolby Digital را دارد.

فناوری پاکسازی صدا ClearAudio+ نیز با تشخیص صدای اصلی از صدای اضافی، صدایی با کیفیت و پروضوح را در محیط انتشار خواهد داد. کمپانی سونی برای ارتقاء کیفیت صدا و وضوح عالی آن در تلویزیون سونی 43X8500H ویژگی های صدای عالی را گنجانده است که به کمک آن ها صدای همه جانبه و فراگیر شنید و دیگر کمبودی در صدا در تلویزیون دیده نشود و صدا و تصویر با هم هماهنگی لازم را داشته باشند. 

قابلیت شبیه سازی صدای مجازی DTS Digital Surround نیز با انتقال و هدایت صدا به سمت بالا باعث می شود تا صدا در بالای تلویزیون نیز پخش شود و کاربر حس غرق شدن در امواج صوتی را داشته باشد. 

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون 2020 سونی x8500h

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون 2020 سونی 43x8500h

شرکت سونی تلویزیونx8500h را بسیار هوشمند طراحی کرده است با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. دستیار صوتی گوگل Google Assistant به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است.

فناوری Video & TV SideView نیز برای گوشی های آندرویدی و آیفون به کار می رود. یعنی حتی اگر گوشی یا تبلت آیفون هم داشته باشید، می توانید تلویزیون سونی 43X8500H را به گوشی موبایل و تبلت و دستگاه های دیجیتالی دیگر وصل نمود و از اشتراک گذاری بی سیم نهایت لذت را برد. تلتکست TELETEXT و راهنمای نصب برنامه ها EPG و همچنین سرچ صوتی Voice Search از امکاناتی است که بواسطه ی اسمارت بودن و اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر هنوز محصول مورد نظر خود را انتخاب نکردید میتوانید تلویزیون سونی 85X8500H را مورد بررسی قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43X8500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
NO
توضیحات صفحه نمایش
LED
Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display - موتور پردازشگر تصویر X1™ 4K HDR Processor -
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
مدیریت کابل ها

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
63,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست