×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 85X8500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :85X8500H
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :  Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 85 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 85X8500H

تلویزیون سونی 85X8500H از دستاورد های 2020 است که با کیفیت تصویر فورکی و امکانات اسمارت عرضه شده است. رزولوشن یکی از عوامل تخشیص کیفیت تصویر است و رزولوشن 2160×3840 پیکسل خبر از کیفیت تصویر فورکی می دهد. یکی از فناوری های کاربردی این نمایشگر پردازشگر تصویر X-Reality PRO می باشد، این پردازشگر مختص تلویزیون های سونی می باشد و این کمپانی سالهاست در مدل های تولیدی اش از آن بهره می گیرد.

این پردازشگر فریم های تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و با مطابقت دادن آن ها با پایگاه داده ویژه، تصاویری بدون نویز را عرضه می نماید. هر خریداری دوست دارد که در کنار کیفیت تصویر عالی یک صدای قدرتمند هم در تلویزیون قرار داده شود سیستم صوتی دوکاناله متشکل از دو اسپیکر  در داخل تلویزیون می باشند که توان خروجی صدای هر اسپیکر 10 وات بوده و در کل مجموع توان صدای سیستم صوتی را به 20 وات می رساند این صدا متناسب با ابعاد 85 اینچی است.

در این تلویزیون 6 حالت صدا واقع شده است شما می توانید بسته به محتویات پخش شده آن ها را تنظیم کنید. پشتیبانی از انواع فرمت های دالبی به شما امکان شنیدن صدای کاملا واقعی و با وضوح عالی را می دهد ، فرمت های دالبی با تجزیه ی صدا و انتقال صدای اصلی به کانال های اسپیکر صدایی کاملا واقعی و بدون صدا های اضافه را به صورت کاملا یکنواخت و همه جانبه در سطح اتاق پخش خواهند کرد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 75UP7550 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

سیستم عامل اندروید امکانات اسمارت و هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. کار کرد این سیستم عامل همانند گوشی های اندرویدی است و رابط بسیار راحت و سریعی است وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سونی X8500H باعث شده است تا برنامه ها زود اجرا شوند و تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود و مشکلات کندی، امنیت و.... با این سیستم عامل رفع شده است.

دستیار صوتی Google Assistant در کنار پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا جهت مدیریت راحت‌تر و سریع‌تر لوازم خانگی هوشمند، امکان بهره‌گیری از امکانات را راحت‌تر می‌سازد دستیار صوتی گوگل Google Assistant به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است.

خرید تلویزیون سونی همیشه محبوبیت خاصی در بین خریداران محصولات صوتی و تصویری داشته اشت.

کیفیت بسیار عالی و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سونی 85X8500H

کیفیت بسیار عالی و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سونی 85X8500H

این شرکت برای تلویزیون سونی X8500H از کیفیت تصویر فورکی 4k بهره گرفته است. رزولوشن تصاویر بر روی این صفحه نمایش 85 اینچی 2160×3840 پیکسل است و تصاویری با وضوح و کیفیت ایده آل و مطلوب را به معرض نمایش خواهد گذاست. قابلیت Dynamic Contrast Enhancer به صورت دینامیکی کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری با شفافیت بالا را ایجاد خواهد کرد.

 قابلیت Object-based HDR در تلویزیون سونی 85x8500h کنتراست ، وضوح و دقت رنگ ها را افزایش می دهد و باعث خلق تصاویر طبیعی با رنگ های غنی و باکیفیت می شود. فناوری نور دهی Local Dimming نیز با متعادلسازی روشنایی پس زمینه در تمام سطح پنل به یکنواختی و هماهنگی تصویر کمک می کند. سونی برای بازسازی تصاویر از دست رفته از فناوری Motionflow™ XR استفاده کرده است.

با کمک این فناوری نرخ نوسازی تصویر به 200 هرتز رسیده است و در هر ثانیه 200 تصویر تعویض می شوند در این حالت دیگر سریع ترین حرکات نیز از دید بیننده مخفی نخواهند ماند. تکنولوژی Live Colour نیز در جهت افزایش دادن طیف رنگی تصاویر به کار گرفته شده است. این فناوری نیز تعداد و کیفیت رنگ های تصویر را افزایش می دهد. 

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 85X8500H 

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 85X8500H

تلویزیون 85X8500H از سیستم عامل Android  بهره می برد بهره مندی از سیستم عامل Android به کاربر امکان در اختیار داشتن برنامه های هوشمند تلویزیون را می دهد که با داشتن کارایی های فراوان یک مزیت عالی می باشد و می تواند برای کاربر بسیار موثر واقع شود . مرورگر وب باعث شده است تا شما هر نوع اسناد و محتوایی را در این مرورگر جستجو کنید.

تلویزیون سونی قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش سیم و بدون سیم برای شما فراهم کرده است.  قابلیت اشتراک گذاری بی سیم hromecast Built in و Video & TV SideView در تلویزیون سونی 85X8500H امکان اتصال تلویزیون و سایر وسایل هوشمند مانند موبایل و تبلت و ... را فراهم می کند . از امکانات دیگر این تلویزیون می توان به فناوری سرچ صوتی ، راهنمای الکترونیکی نصب برنامه ها، برنامه ی تلتکست ، قابلیت تایمر،فناوری بلوتوث، زیرنویس Subtitle اشاره نمود.

در فروشگاه گوگل پلی  استور هر نوع برنامه ای که خواستید می توانید دانلود نمایید و آن را بر روی حافظه 16 گیگ تلویزیون سونی 85x8500h  ذخیره نمایید. دستیار صوتی گوگل Google Assistant به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا می دهد نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است.

ورودی و خروجی تلویزیون سونی X8500H  

ورودی و خروجی تلویزیون سونی X8500H

پورت ها و درگاه برای این منظور در تلویزیون تعبیه شده است تا صدا و تصویر را با کیفیت بالا به تلویزیون x8500h انتقال داد. پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI جهت اتصال به اینترنت می باشد و شما می توانید برای اتصال به اینترنت از یکی از این روش ها استفاده کنید . ورودی RF جهت اتصال آنتن شبکه های محلی به کار برده شده است.

4 پورت HDMI در تلویزیون سونی 85X8500H امکان اتصال تلویزیون به پخش کننده ها ، گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... برای شما مهیا می سازد و می توانید محتویات آنها را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید 3 پورت USB امکان اتصال حافظه های خارجی مانند هارد اکسترال ها ، فلاش مموری ها و ... را به تلویزیون سونی X8500H  مهیا می سازد و شما می توانید با نصب حافظه های جانبی محتویات را برروی آنها ذخیره سازی کنید و هر وقت که خواستید محتویات را باز پخش کنید ورودی  کامپوزیت و کامپوننت امکان اتصال به گیرنده های نسبتا قدیمی را مهیا می سازد.  یکی از مدل های پر طرفدار و پرفروش این برند تلویزیون سونی 43X8500H میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85X8500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display - موتور پردازشگر تصویر X1™ 4K HDR Processor -
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
مدیریت کابل ها

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
63,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست