×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q60C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
43,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65Q60C
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع پایه :مرکزی
نوع صفحه نمایش :QLED
رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل : Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم صوتی :2 کاناله 20 وات
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 65Q60C یکی از تلویزیون های سری 6 در سال 2023 شرکت سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 65 اینچ علاوه بر استفاده معمولی و تماشای برنامه های تلویزیونی روزانه، گزینه مناسبی برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال نیز می باشد. این محصول مشابه تلویزیون Q65C سامسونگ بوده و به جز تفاوت در منطقه جغرافیایی، طراحی اولیه و مقداری تکنولوژی، تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. تلویزیون سامسونگ Q60C را می توان یکی از ارزان ترین تلویزیون های QLED سامسونگ با کیفیت تصویر عالی در سال 2023 دانست. تلویزیون مذکور مدل جایگزین و جدیدتر تلویزیون Q60B سامسونگ است که سال گذشته معرفی و عرضه شد.

تلویزیون 65Q60C مجهز به پنل VA می باشد. در مقایسه با پنل های IPS، پنل های VA ذاتا کنتراست تصویر بهتر و زاویه دید محدود تری دارند. آنها همچنین می توانند سیاهی های عمیق تری را نمایش دهند و برای استفاده در محیط های کم نور گزینه بهتری در نظر گرفته می شوند. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q60C دارای نور پس زمینه Edge LED است و کنترل نور پس زمینه با استفاده از فناوری Supreme UHD Dimming انجام می شود. متأسفانه، این مدل دارای فناوری کاهش نور محلی برای کنترل نور پس زمینه به صورت منطقه ای نیست. صفحه نمایش این تلویزیون 2023 سامسونگ دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و به دلیل داشتن فناوری کوانتوم دات جزو تلویزیون های QLED به حساب می آید.

در مقایسه با تلویزیون های کریستالی و LED سامسونگ، تلویزیون های QLED سامسونگ رنگ ها را واقعی تر و دقیق تر نشان می دهند. تلویزیون مذکور دارای فناوری One Billion Color بوده و قابلیت تولید و نمایش طیف وسیعی از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را دارد تا بتوانید از تماشای محتوای مختلف لذت بیشتری ببرید. صفحه نمایش تلویزیون SAMSUNG 65Q60C دارای نرخ رفرش 60 هرتز است و به لطف فناوری Picture Clarity و امکاناتی که ارائه می دهد، می تواند تصاویر و صحنه ها را به صورت روان نمایش دهد.

تلویزیون سامسونگ 65Q60C ساخت 2023 میلادی

تلویزیون سامسونگ 65Q60C دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است که 4 برابر تلویزیون های فول اچ دی است و می تواند محتوای فورکی را با کیفیت خوبی نمایش دهد. این مدل دارای همان Quantum Processor Lite 4K مدل سال گذشته است. پردازنده مذکور با کمک فناوری 4K Upscaling می تواند وضوح محتوای پخش را بهبود بخشد و تصاویر و صحنه های با کیفیت تری را در اختیار شما قرار دهد تا همه چیز را با کیفیت تصویر ببینید. علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 65 اینچ دارای فناوری Analog Clean View و Noise Reduction است که قابلیت حذف یا کاهش نویز از محتوای پخش را دارد تا بتوانید تصاویر و صحنه ها را با کیفیت بهتر و واضح تری تماشا کنید.

تلویزیون 2023 سامسونگ 65Q60C دارای فناوری کوانتوم HDR است و از فرمت های HLG، HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این محصول مجهز به فناوری تطبیقی ​​HDR10+ است که با استفاده از حسگر نور و تشخیص روشنایی، میزان روشنایی صفحه نمایش را هنگام پخش محتوای سازگار تنظیم می کند تا در شرایط نوری مختلف، بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید. امسال علاوه بر حالت های تصویر قبلی، سامسونگ برای صرفه جویی در مصرف انرژی، حالت تصویر Eco را نیز به تلویزیون های جدید خود اضافه کرد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q60C مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و مانند مدل سال گذشته دارای پورت HDMI 2.1 نیست. این مدل یک تلویزیون گیمینگ محسوب نمی شود و در نهایت قابلیت نمایش تفکیک رزولوشن با نرخ نوسازی 60 هرتز (4K@60Hz) را دارد. البته تلویزیون سامسونگ 65Q60C دارای کارکردها و ویژگی های اولیه بازی ها بوده و به لطف وجود حالت بازی و منوی Gaming Hub و فناوری ALLM، تجربه رضایت بخشی را در حین بازی برای کاربر ایجاد می کند.

تلویزیون 4K سامسونگ 65Q60C از استاندارد HGiG و محتوای HDR پشتیبانی می کند و هنگام نمایش بازی های سازگار، تصاویر و صحنه های با کیفیت بهتری را در اختیار بیننده قرار می دهد. همچنین به لطف فناوری Motion Xcelerator، این محصول قابلیت نمایش صحنه های صاف و روان سریع و متحرک را دارد تا تجربه بازی بهتری را برای کاربر فراهم کند. اگر کنسول بازی یا سیستم بازی قدرتمند ندارید، می توانید از سرویس های بازی ابری پشتیبانی شده در این مدل مانند GeForce NOW استفاده کنید. البته شرط لازم برای استفاده از خدمات Cloud Gaming، در دسترس بودن اینترنت پرسرعت و با کیفیت و خرید اشتراک سرویس مربوطه است.

برخلاف مدل سال گذشته، تلویزیون سامسونگ 65Q60C دارای Game Bar 3.0 است که نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافته و ارتقا یافته است. از دیگر ویژگی های جدید اضافه شده به تلویزیون های سامسونگ 2023 می توان به ویژگی Virtual Aim Point اشاره کرد. با فعال کردن قابلیت ذکر شده نقطه هدف گیری مجازی برای هدف گیری بهتر روی صفحه ظاهر می شود که می توان از آن در بازی های اول شخص و تیراندازی استفاده کرد. تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 65 اینچ دارای عملکرد Mini Map Zoom برای بزرگنمایی تصویر در قسمتی از صفحه (مثلا نقشه بازی) می باشد. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت جدید اشتراک گذاری MiniMap، امکان اشتراک گذاری نقشه بازی در صفحه دیگری برای افزایش تسلط بر نقشه و بازی وجود دارد.

البته ممکن است قابلیت مذکور در زمان خرید تلویزیون در دسترس کاربران نباشد و سامسونگ بعداً از طریق آپدیت آن را به تلویزیون مذکور اضافه کند. همانطور که گفته شد، تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q60C برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (مانند PS4 Pro و Xbox One X) مناسب است. در صورت تمایل می توانید این محصول را به کنسول های بازی نسل 9 (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس) نیز متصل کنید اما متاسفانه نمی توانید از حداکثر وضوح و کیفیت تصویر 4K@120 هرتز در این کنسول ها استفاده کنید. 

تلویزیون سامسونگ 65Q60C مجهز به سیستم عامل تایزن 7 است که نسبت به قبل بهبود یافته است. تلویزیون مذکور قابلیت نصب برنامه های ویژه سیستم عامل تایزن را دارد و نمی توانید برنامه های اندروید را روی آن نصب کنید. این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می کند. ال ای دی سامسونگ 65Q60C میکروفون داخلی ندارد و اگر می خواهید از دستورات صوتی استفاده کنید باید از ریموت کنترل هوشمند آن استفاده کنید. این محصول دارای ریموت کنترل مدل جدید TM2360E است که عملکردی مشابه مدل سال قبل دارد اما از نظر طراحی کمی کوچکتر است.

این ریموت کنترل هوشمند مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است که می توانید آن را از طریق پورت USB Type-C یا پنل خورشیدی (SolarCell) شارژ کنید. این مدل از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و کاربر می تواند از طریق تلویزیون با استفاده از داشبورد هوشمند SmartThings، لوازم خانگی هوشمند تحت شبکه را مدیریت و کنترل کند. علاوه بر این تلویزیون سامسونگ کیو 60 سی قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند را نیز دارد و کاربر می تواند از طریق اپلیکیشن موبایل SmartThings تلویزیون را کنترل کند.

همچنین قابلیت انتقال صدا، تصویر و محتوا از گوشی هوشمند (اندروید و iOS) به تلویزیون وجود دارد تا بتوانید از تماشای محتوا یا صفحه نمایش موبایل در صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون لذت بیشتری ببرید. به لطف عملکرد Basic Smart Calibration و از طریق برنامه SmartThings می توانید تنظیمات تصویر این محصول را با استفاده از برخی از تلفن های همراه سازگار به صورت هوشمند کالیبره کنید تا کیفیت تصویر بهتری را مشاهده کنید. با استفاده از قابلیت Multi-View امکان مشاهده همزمان 2 مطلب از 2 رکورد مختلف در یک صفحه وجود دارد. اگر قصد دارید از طریق تلویزیون فوق تماس تصویری داشته باشید، کافی است برنامه Google Meet را نصب کرده و یک تلفن همراه یا وب کم سازگار را به تلویزیون متصل کنید.

امسال، سامسونگ در حال ورود به دنیای بلاک چین است و از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در تلویزیون های خود برای سال 2023 پشتیبانی می کند. تلویزیون آینده دارای پلت فرم Art NFT است و به لطف آن، می توانید به راحتی به برخی از فروشگاه های مرتبط با NFT دسترسی داشته باشید. تلویزیون سامسونگ 65Q60C مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) می باشد و نیازی به خرید گیرنده مجزا ندارید. همچنین می توانید از ویژگی Extended PVR برای ضبط برنامه جاری و تماشای آن بعداً در زمان مناسب استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ Q60C سایز 65 اینچ دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که شامل 2 بلندگوی 10 واتی می باشد و خروجی صدای 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد که برای تلویزیونی با این سایز رضایت بخش است. تلویزیون مذکور به لطف فناوری Adaptive Sound این قابلیت را دارد که با توجه به محتوای در حال پخش، صدا را بهبود بخشد. این تلویزیون مجهز به فناوری OTS Lite است و می تواند صداها را تقریباً از جایی که در صحنه به وجود می آید بازتولید کند تا تجربه شنیداری بهتری برای شنونده ایجاد کند.

تلویزیون مذکور مانند مدل سال گذشته دارای فناوری صوتی Dolby MS12 2ch بوده و در هنگام پخش محتوای سازگار صدا را تقویت می کند تا کاربر صدا را با کیفیت بهتری بشنود. امسال سامسونگ نسخه فناوری Q-Symphony 3.0 را در تلویزیون های جدید خود معرفی کرد. فناوری مذکور علاوه بر ویژگی های نسخه قبلی، قابلیت تفکیک بهتر صداها را دارد تا تجربه شنیداری دلپذیرتری را ارائه دهد. به لطف فناوری QSymphony 3.0، زمانی که این مدل را به ساندبارهای سازگار سامسونگ (با سیم یا از طریق وای فای) متصل می کنید، می توانید صدا را به طور همزمان و هماهنگ از بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی بشنوید و صدای قوی تری را تجربه کنید.

تلویزیون سامسونگ 65Q60C دارای بلوتوث نسخه 5.2 و قابلیت بلوتوث صوتی می باشد و می توانید صدای تلویزیون را از طریق بلوتوث بر روی سیستم صوتی، نوار صوتی و سایر دستگاه های سازگار پخش کنید. علاوه بر این، به لطف عملکرد Dual Audio، امکان اتصال همزمان 2 دستگاه مانند Samsung Galaxy Buds به این تلویزیون وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که امسال به تلویزیون‌های 2023 سامسونگ اضافه شد، ویژگی Buds Auto Switch است که در واقع از قابلیت Auto Switch در هندزفری گلکسی بادز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q60C دارای زبان طراحی AirSlim است و ضخامت بدنه و قاب صفحه نمایش کمی دارد. سامسونگ این محصول را مشابه مدل سال قبل خود طراحی کرده است و از این نظر تفاوت چندانی نمی بینیم. پایه های این مدل به صورت خطی در دو طرف تلویزیون نصب شده است. پایه های تلویزیون برای نصب و قرار دادن در جای خود نیازی به پیچ ندارند. این پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و می توانید آنها را در 2 ارتفاع مختلف (حالت استاندارد یا حالت ساندبار) نصب کنید.

اگر پایه ها را در حالت ساندبار نصب کنید، ارتفاع تلویزیون افزایش می یابد و می توانید ساندبار را بدون ایجاد مزاحمت در مقابل این تلویزیون قرار دهید. پشت بدنه این محصول دارای شیارهای مدیریت کابل است تا بتوانید کابل های پشت تلویزیون را مدیریت کنید. تی وی باکس پیش روی شما به صورت بسته بندی اکو طراحی و ساخته شده و از مقوای پایدار ساخته شده است.

این تلویزیون دارای فناوری ها و قابلیت های بیشتری است که با مراجعه به قسمت مشخصات فنی محصول می توانید آن ها را مطالعه کنید. قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q60C را می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا مشاهده و با بهترین قیمت و ضمانت سلامت و اصالت کالا و گارانتی (حتی بدون گارانتی) به صورت مستقیم از بازار بانه خریداری نمایید. اگر به دنبال تلویزیون گیمینگ هستید می توانید با صرف هزینه بیشتر تلویزیون سامسونگ Q70C را انتخاب کنید که علاوه بر مصارف خانگی و تماشای حرفه ای فیلم، گزینه مناسبی برای اتصال به کنسول های بازی نسل 9 نیز می باشد. همچنین اگر بودجه کمتری دارید و بیشتر قصد تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی روزانه را دارید، بهتر است تلویزیون سامسونگ 65CU8500 را انتخاب کنید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q60C سایز 65 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست