×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 75AU7100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل : تایزن 
توان صدای خروجی: 20 وات
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری:Dolby Digital Plus
دارای پردازشگر :Crystal Processor 4K
پورت ها:3 پورت HDMI و 1 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ 75AU7100 سایز 75 اینچ 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75AU7100

تلویزیون های هوشمندی که توسط شرکت سامسونگ تولید می شوند از جمله محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد که توانسته است طرفداران بی شماری را برای خود دست و پا کند. یکی از مدل های که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردیده است و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده تلویزیون سامسونگ 75AU7100 می‌باشد که در اندازه ها و سایزهای مختلفی طراحی گردیده است.
در این بخش قصد داریم بزرگترین سایز تولید شده یعنی اندازه ۷۵ اینچ را مورد بررسی قرار داده و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون سامسونگ 75AU7100 با توجه اینکه در سایز بزرگ طراحی شده است برای محیط هایی با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد وزیبایی بسیار خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل می بخشد. برای ساخت صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری کریستال استفاده شده است که باعث بهبود کیفیت تصویر می گردد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

همچنین کیفیت تصویر خروجی تلویزیون 4K که به نسبت کیفیت تصویر هایی مانند Full HD تا ۴ برابر تصویر بهتری را ارائه می دهد. این مدل از کیفیت صدای مطلوب نیز برخوردار می باشد و صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است.
سیستم عاملی که برای رابط کاربری در این تلویزیون از آن استفاده شده سیستم عامل اختصاصی تایزن می باشد که توسط خود شرکت سامسونگ طراحی گردیده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
برای بهبود کیفیت تصاویر نیز در تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU7100 از پردازشگر قدرتمندی به نام Crystal Processor 4K استفاده شده است که می‌تواند محتوای تصویر و حتی صدای تلویزیون را تا حد بسیار زیادی انتقال دهد برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد که از طریق درگاه USB می‌توان فلش مموری یا هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کرده و محتوای آن را تماشا کرد. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 75AU7100

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 75AU7100

تلویزیون سامسونگ 75AU7100 دارای ضخامت کم است که زیبایی خاصی به ان می دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.همچنین حاشیه نازک این تلویزیون گستره دید بیشتری را هنگام تماشای  تلویزیون و برنامه مورد علاقه تان در اختیار شما قرار می دهد.همینطور می توانید با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون می توانید  تلویزیون را  بدون هیچ  گونه لرزش  اضافه روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 سامسونگ 75AU7100

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75AU7100

مهمترین عاملی که می تواند افراد را به خرید یک تلویزیون ترغیب کند، کیفیت تصویر آن محصول می باشد. بنابراین طراحان و سازندگان تلویزیون سامسونگ 75AU7100 خود را داشته اند که از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود استفاده کنند. یکی از مهم ترین تکنولوژی هایی که جهت بالا بردن کیفیت تصویر این مدل از آن استفاده شده است، به کارگیری فن آوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن می باشد که سبب درخشندگی بیشتر تصویر شده و طیف رنگی بسیار گسترده تری را در تلویزیون نمایش می دهد.
در تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU7100 از پنل VA استفاده شده است که این پنل زاویه دید افقی بسیار گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد به این مفهوم که کاربر در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.برای کنترل نور پس زمینه تلویزیون از تکنولوژی Edge LED بهره گرفته شده است.
کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل است که این تعداد پیکسل تشکیل دهنده می تواند جزئیات باور نکردنی از تصویر را در خروجی در اختیار مخاطب قرار دهد.برای اینکه این مدل بتواند طیف رنگی گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد از فناوری Pure Color استفاده کرده است که با استفاده از این قابلیت علاوه بر سه رنگ اصلی و  قرمز و آبی رنگهایی مانند ارغوانی، زرد و فیروزه‌ای نیز بهبود داده می شوند .
در نتیجه تصاویری که در خروجی نشان داده می شود شباهت بسیار زیادی به تصاویر واقعی خواهد داشت. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده می‌شود که این فناوری می‌تواند قبل از اینکه تصاویر در خروجی به کاربر نشان داده شود،کیفیت آن را بهبود بخشد. 

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7100

تلویزیون های هوشمندی که از پردازشگر مجزا برای پردازش تصاویر استفاده می کنند نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی که از پردازشگر تصویر بهره نمی برند،از کیفیت تصویر و حتی صدای بسیار بهتری برخوردار می باشند. در تلویزیون سامسونگ 75AU7100 از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که در درون آن قرار داده شده، تصاویر را به فریم به فریم پردازش کرده و با بهبود آن در خروجی نمایش میدهد.
یکی از الگوریتم های بسیار جالبی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است قابلیت 4K Upscaling نام دارد که با استفاده از این قابلیت در صورتی که تصاویر دارای کیفیت پایین و نامحدود باشد، کیفیت آن در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی تماشا می‌کند.
اگر کاربر در حال مشاهده فیلم های اکشن آیا بازی‌های رایانه‌ای با سرعت بالا باشد ممکن است با مشکل پایین آمدن کیفیت و تاری تصاویر مواجه شود که برای جلوگیری از بروز این مشکل در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ سری AU7100 از تکنولوژی Motion Xcelerator بهره گرفته شده است این فناوری با استفاده از خاموش کردن نور پس زمینه از تار شدن و پایین آمدن کیفیت تصویر جلوگیری می کند و تصاویر به صورت شفاف و روان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین برای از بین بردن نویز موجود در تصاویر دیجیتال از تکنولوژی Digital Clean View استفاده شده است. 

قابلیت اسمارت تلویزیون سامسونگ AU7100 سایز 75 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون سامسونگ AU7100 سایز 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ سری AU7100 قابلیت های اسمار بسیاری را در اختیار کاربران خود قرارمی دهد .تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است  که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون Samsung TV Plus است که به وسیله  ان می توانید بدون نصب یا اتصال دستگاه خارجی به برخی برنامه سرگرم کننده دسترسی پیدا کنید و از ان لذت ببرید.

همچنین با استفاده از قابلیت Smart things می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید این تلویزیون دارای 1 عدد پورت USB و 3 عدد پورت HDMI است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود می توانید از کابل USB استفاده کنید.

همینطور می توانید  به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ ،بلوتوث و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و ازتماشای محتوای مورد نظر خود در صفحه نمایش بزرگتر لذت ببرید.یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون PC on TV است که توسط ان می توانید از راه دور به رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید و کار های مورد نظر خود را انجام دهید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 75AU7100

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75AU7100

یکی از مسائل مهم در خرید تلویزیون کیفیت صدای ان است .تلویزیون سامسونگ مدل 75AU7100  از کیفیت صدا و وضوح بالایی برخوردار است .این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو عدد بلندگو است که هر کدام دارای توان صوتی 10 وات هستند و توان خروجی تلویزیون در مجموع 20 وات است.یکی از قابلیت های تعبیه شده در این تلویزیون Tv Sound To Mobile است که به وسیله ان می توانید توسط گوشی هوشمند خود صدای تلویزیون را کم یا زیاد کنید .

همچنین تلویزیون سامسونگ 75AU7100 دارای فناوری Dolby Digital Plus است که می تواند صدا را به صورت فراگیر و چند بعدی در اختیار شما قرار دارد و همچنین نویز های موجود در صدا را حذف کرده و صدا را به صورت شفاف به گوش شما می رساند.یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون Q-Symphony است که به وسیله ان می توانید صدای تلویزیون و سیستم صوتی را به صورت همزمان پخش کنید و صدا را با هماهنگی بالا گوش دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75AU7100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
30.8 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
دارد
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1673x1047x341 میلی‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1840 * 1118 * 198 میلی متر
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مجارستان
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست