×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 49X8500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :49X8500H
نوع صفحه نمایش :  LED
توان خروجی صدا :  20 وات
سیستم عامل : Android
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 49X8500H

تلویزیون سونی 49x8500h یک تلویزیون اسمارت است نمایشگر 49 اینچی ال ای دی led با پس زمینه ی edge LED و کیفیت تصویر فورکی 4K ULTRA HD و رزولوشن 3840x2160 پیکسل بهترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد. نمایشگر اختصاصی سونی TRILUMINOS وظیفه ی افزایش درخشندگی و میزان روشنایی تصاویر را بر عهده دارد، با تماشای تصاویر این تلویزیون متوجه خواهید شد که به خوبی از پس وظیفه اش برآمده است.

 تکنولوژی Live Colour برای نمایش بیشتر رنگ ها، فناوری Dynamic Contrast Enhancer برای افزایش دادن نسبت کنتراست تعبیه شده است. مجهز بودن به فناوری hdr جهت افزایش نسبت کنتراست و بهبود میزان روشنایی باعث شده است تا تلویزیون سونی x8500h تصاویری واقعی تر از خود واقعیت را به رخ تصویر بکشند و با ترکیب رنگ های جذاب و درخشندگی بالا و نسبت کنتراست بالا تجربه ی متفاوتی از تماشا را به روی چشمان شما می گشاید.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q60A از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

نرخ تصویر در تلویزیون 49 اینچ 50 هرتز بوده اما با فناوری بازسازی تصویر X-Motion flow  به 200 هرتز رسیده است با این نرخ تصویر دیگر شما صحنه های پر سرعت را از دست ندهید کیفیت نهایی تصویر در این تلویزیون را به حد قابل ملاحظه ای ارتقا داده اند و تجربه ی متفاوتی از تماشا را به چشمان شما هدیه می بخشند.  سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون سونی 2 کاناله بوده و قدرت خروجی 20 وات را دارد. نوع اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون باس رفلکس می باشند که کیفیت و قدرت صدا را بهبود می دهند.

پشتیبانی از فرمتهای رایج صوتی مانند دالبی دیجیتال و DTS DIGITAL کارآیی تلویزیون را بالا برده و می توان انواع فرمتهای صوتی را بوسیله ی آن پخش نمود که صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط پخش می کند. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است این سیستم عامل دسترسی بسیار هوشمند و کارایی نرم و روان را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مجهز بودن به مرورگر وب امکان گشت و گذار در صفحات وب را برای شما ارمغان می آورد. انواع بازی و برنامه و... را می توانید در برنامه google play store دانلود نموئده و بر روی تلویزیون سونی 49x8500h نصب کرد. فناوری اشتراک گذاری Media Connect هر نوع محتوا، فیلم و موسیقی را می تواند از گوشی بدون سیم به تلویزیون منتقل کنید.

تلتکست TELETEXT و راهنمای نصب برنامه ها EPG و همچنین سرچ صوتی Voice Search از امکاناتی است که بواسطه ی اسمارت بودن و اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. گیرنده ی دیجیتالی DVB-T/T2 تمامی کانال های صدا و سیما را در صفحه نمایش 49 اینچی نمایش می دهد. 

تجربه دیداری وسیع و همه جانبه !

تجربه دیداری وسیع و همه جانبه !

تلویزیون سونی x8500h دارای کیفیت تصویر فورکی و از تعداد رزولوشن  2160×3840 پشتیبانی می کند این دقت تصویر توانایی به نمایش درآوردن تصاویر به همراه ریزجزئیات بالا را دارد و برای نمایش دادن هر تصویر حدود 8 میلیون پیکسل را بر روی نمایشگر 49 اینچی جمع می کند، تا تصویری شکل گیرد.

 آرایش و چیدمان لامپ های ال ای دی بصورت دایرکت Direct LED می باشد. سونی به منظور توزیع یکنواخت روشنایی تصویر از فناوری Frame Dimming بهره گرفته است. این فناوری نور و روشنایی را در تمام صفحه نمایش توزیع و یکنواخت می سازد و باعث می شود تصویری یکدست و هماهنگ داشته باشیم. 

سرعت حرکت تصویر در تلویزیون سونی 49x8500h به وسیله تکنولوژی Motionflow از 50 به 200 هرتز رسیده است تا سریع ترین حرکت ها را مهار کنید. در هنگام تماشای فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی که سرعت حرکت تصاویر بالایی دارند برای آن که تصاویر بدون نویز و تاری و هیچ گونه تاخیری نشان داده شود.

کمپانی سونی در ساخت تلویزیون 2020 خود از قابلیتی به عنوان Motionflow بهره گرفته است. این فناوری با ایجاد تصاویر و فریم های اضافی در بین تصویر اصلی، حرکات را صاف و واضح و بدون هیچ گونه تاخیری نمایش می دهد. فناوری Live Colour™  نیز به نمایش طبیعی رنگ ها کمک شایانی خواهد کرد. همه این قابلیت ها ال ای دی پرقدرتی را برای تلویزیون سونی x8500h فراهم کرده است که به زیبایی هرچه تمام تر تصاویر را به نمایش در می آورد. تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer نیز بر روی کنتراست تصاویر و واقعی‌تر جلوه کردن آن‌ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت. 

صدایی به قدرت 20 وات در تلویزیون 49X8500H

صدایی به قدرت 20 وات در تلویزیون 49X8500H

سیستم صوتی یکی دیگر از ویژگی های است که لازم است هنگام خرید باید تلویزیون از قدرت صوتی قدرتمند و فراگیری بهره مند باشد سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای تلویزیون 49x8500h سونی 2 کاناله بوده و اسپیکرهای این تلویزیون هر یک دارای قدرت صوتی 10 وات بوده و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات تولید و منتشر می کنند. اسپیکرهای این تلویزیون از نوع Bass Reflex Speaker هستند که توانایی تولید و انتشار صدایی بلند و با کیفیت را دارند.

فرمتهای صدای دالبی با تفکیک صدا به کانال های صوتی مختلف، صدایی همه جانبه و قدرتمند و با کیفیت را در محیط طنین انداز می کنند. این فرمتهای صوتی باعث می شود تا هر اسپیکر صدایی را دریافت کند که قرار است پخش کند. قابلیت صوتی DTS Digital Surround نیز بدون افزایش دادن تعداد کانال صوتی و تعداد بلندگو باعث افزایش دادن کیفیت صدا می شود و حس سه بعدی بودن صدا را به کاربر القا می کنند. 

استفاده از فناوری Clear Phase در تلویزیون سونی 49x8500h برای پردازش صدا می باشد که در هنگام گوش دادن به موسیقی، فیلم و... صداهای غیرطبیعی و مزاحم را از بین می برد و در نهایت صدایی خالص و طبیعی را به گوش کاربران می رساند. 

سیستم عامل اندروید تلویزیون سونی 49x8500h 

سیستم عامل اندروید تلویزیون سونی 49x8500h

سیستم عامل بکار رفته در تلویزیون x8500h ، سیستم عامل اندروید است. این سیستم عامل به واسطه برنامه های کاربردی که دارد می تواند محیط سرگرم کننده برای کاربران به ارمغان اورد. از میان این برنامه های کاربردی می توان Google Play Store را نام برد، افراد می توانند با متصل شدن به حساب کاربری خود در گوگل به بیش از هزاران برنامه و بازی های سرگرم کننده دسترسی سریع پیدا کنند.

به این منظور سونی برای هواداران خود حافظه داخلی به اندازه 16 گیگابایت قرار داده است تا افراد مجبور به پرداخت هزینه های اضافه برای تهیه حافظه های جانبی نباشند. امکان استفاده از قابلیت جستجوی صوتی در Google Play، یوتیوب، Netflix و … فراهم می‌باشد تا ارائه‌ی نتایج به صورت سریع و به راحتی انجام گیرد.

زندگی هوشمند شما با وجود قابلیت Chromecast built-in، هوشمندانه‌تر دنبال می‌شود. این قابلیت اشتراک گذاری هوشمند، این امکان را به شما می‌دهد تا ویدئوها، بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را از گوشی هوشمندتان، با کیفیت کامل و سرعت مطلوب به تلویزیون سونی 49x8500h انتقال داده و با کیفیت و وضوح بالاتر ببینید. یکی از تلویزیون های پرفروش فروشگاه ما تلویزیون سونی 75Z8H میباشد. مدلی خاص و زیبا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49X8500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display - موتور پردازشگر تصویر X1™ 4K HDR Processor -
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
مدیریت کابل ها

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
64,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست