×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 49X8000H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :49X8000H
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 49X8000H

 

از دیگر محصولات 2020، تلویزیون سونی 49x8000h با نمایشگر 49 اینچ می باشد. این تلویزیون با کارکردهای بالایی که از خود نشان داده است، نیاز طیف وسیعی از کاربران  را برآورده ساخته است.  مجهز گشتن این تلویزیون به فناوری های مختلف باعث رشد و ارتقای آن گشته است. از جمله این فناوری ها، X-Reality Pro است که در تلویزیون سونی x8000h در راستای بهبود یافتن تصاویر بی کیفیت روی صفحه نمایش طراحی و تعبیه گشته است.

فناوری های دیگر نیز در پیشبرد بهبود کنتراست تصاویر و واقعی جلوه دادن آن ها روی صفحه نمایش و همچنین بهبود یافتن حرکت اجسام مختلف در تصاویر در این تلویزیون طراحی گشته اند.  قابلیت HDR جهت افزایش نسبت کنتراست و بهبود میزان روشنایی باعث شده است تا این تلویزیون حرفه ای تصاویری واقعی تر از خود واقعیت را به رخ تصویر بکشند و با ترکیب رنگ های جذاب و درخشندگی بالا و نسبت کنتراست بالا تجربه ی متفاوتی از تماشا را به روی چشمان شما می گشاید.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون اولد سونی 55A80J با داشتن کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد.

فرمت های دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس صدایی فراگیر و همه جانبه را تشکیل می دهند. شرکت سونی تلویزیون سری 8 را بسیار هوشمند طراحی کرده است با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید .

سیستم عامل اندروید Android استفاده شده در تلویزیون 2020 سونی 49x8000h یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد با استفاده از Apple AirPlay ، می توانید ویدیو و صدا را مستقیماً از طریق iPhone ، iPad یا Mac به تلویزیون منتقل کنید. از دیگر قابلیت های ویژه ی تلویزیون سونی 49 اینچ، Google Assistant است. این قابلیت که نقش دستیار صوتی را ایفا می کند، امکان اجرای برخی از دستورات را تنها از طریق صدا به کاربران می دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی x8000h سایز 49 اینچ

کیفیت تصویر تلویزیون سونی x8000h سایز 49 اینچ

تلویزیون سونی x8000h با کیفیت فورکی و رزولشن  3840 × 2160 تولید شده است، وجود تکنولوژی های مختلف، به هر چه زیباتر نمایش دادن تصاویر کمک خواهند کرد. پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 و TRILUMINOS است. در صفحه نمایش تلویزیون سونی 49x8000h پردازشگر ایکس وان جزئیات بالا را به واسطه ی پردازش بخش های مختلف تصویر ارائه می دهد. نرخ حرکتی تصویر و قابلیت بازسازی تصاویر از دست رفته X-Motion Clarity اشاره کرد، که انواع فیلم ها و محتوای تصویری متحرک و مهیج را با کیفیت بالا به همراه حرکات سریع نمایش می دهد.

همانطور که مشخص است فناوری های HDR10 و دالبی ویژن با تنظیم کنتراست و نقاط تیره و روشن بر عمق تصاویر می افزایند. قابلیت Frame Dimming در تلویزیون 49x8000h مزایایی نظیر کنتراست بالا و رنگ روشن شفاف و واضح به همراه رنگ های تیره عمیق، روشنایی یکسان در سراسر صفحه نمایش، 20% کاهش مصرف انرژی و البته پنل هایی باریک و ظریف را به همراه دارد.

فناوری Live Color رنگ‌های زنده را به وجود می آورد.  قابلیت پاکسازی و ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر 4K X-Reality ™ PRO در تلویزیون سونی 49x8000h نیز نقش ایفا می کند. این قابلیت می تواند محتوای تصویری را با کیفیت و وضوح بالا به رخ تصویر بکشد و حتی محتوای کم کیفیت اچ دی HD و یا فول اچ دی FULL HD را نیز با وضوح نزدیک به فورکی پخش کند.

صدایی قدرتمند از دل تلویزیون سونی 49X8000H

صدایی قدرتمند از دل تلویزیون سونی 49X8000H

از جمله تکنیک های اصلی در تلویزیون 49x8000h فناوری پاکسازی صوتی است که در نهایت به تولید صدای واضح و با کیفیت منجر می گردد. این فناوری به گونه ای صدا را تنظیم می نماید که با کمترین اختلالی در پخش فایل های صوتی مواجه نشوید و با انجام این فرآیند می توان از کیفیت خارق العاده صدای اصلی بهره مند شد و با شنیدن دیالوگ های فیلم ها و آهنگ ها تغییر را احساس کنید. 

دالبی Dolby™ Audio در تلویزیون هوشمند سونی 49x8000h نشان از صدایی همه جانبه و با کیفیت دارد، که باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شوند. سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات به هماره فناوری دالبی دیجیتال و DTS Digital Surround برای ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر، صدایی با کیفیت و غنی را تولید و منتشر می کنند. فناوری +Clear Audio در تلویزیون سونی 49x8000h صدای پس زمینه را از صدای اصلی تفکیک کرده و تمام صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را از بین می برد و صدای صاف ، شفاف و با کیفیت را ایجاد خواهد کرد 

امکانات هوشمند تلویزیون 2020 سونی 49X8000H

امکانات هوشمند تلویزیون 2020 سونی 49X8000H

تلویزیون x8000h با بهره مندی از سیستم عامل اندروید کاربران خود را با دریای بی کرانی از امکانات و قابلیت های هوشمندی مواجه ساخته است که برای آنان جذابیت های وافری خواهد داشت. با وجود این سیستم عامل است که می توان به دنیای سرگرمی و بازی های مورد علاقه گام نهاد و ساعت ها خود را مشغول آن ها ساخت. جهت دسترسی هر چه سریعتر به امکانات در شبکه های اینترنتی با تعبیه دکمه ای مجزا برای یوتیوب خیلی راحت می توان وارد آن شد و از سیل عظیم فیلم ها و آهنگ های موجود در آن بهره مند گشت. 

اگر با تایپ نام بازی یا سرگرمی خود مشکل دارند، خیلی راحت تر می توان با حالت جستجوی صوتی این مهم را صورت بخشید که توسط میکروفون در آن گنجانده شده است تا روند جستجوی برنامه ها را ساده تر و سریع تر به پیش ببرد. فناوری Chromecast built-in امکان اتصال تلویزیون سونی 49x8000h به گوشی اسمارت شما را فراهم خواهد کرد تا محتوای موجود بر روی آن را با سرعت و کیفیت بالا به نمایشگر پیشرفته‌ی این تلویزیون انتقال دهید. 

قابلیت صوتی گوگل اسیستنت که به دستیار صوتی گوگل شناخته شده است باعث شده است شما بتوانید با قرار دادن این دستگاه های صوتی در کنار تلویزیون به راحتی دستورارت صوتی خود را صادر کنید و از این دستیاران صوتی انتظار داشته باشید که دستورات را به تلویزیون x8000h انتقال دهد

جمع بندی

سونی طی سال های فعالیت خود همیشه با تولید محصولاتی بسیار با کیفیت و دوام بالا توانسته رضایت کامل استفاده کننده ها را کسب کند و طرفداران فراوانی را در سرتاسر جهان داشته باشد . سونی در سال 2020 میلادی با تولید تلویزیون های خود در سطح های بالارده و میان رده توجه ها را به سمت خود جلب کرد .

تلویزیون سونی X8000H یکی از مدل های سال 2020 میلادی می باشد که با قابلیت های چون کیفیت تصویر فورکی و بسیار عالی ، سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیت ، امکانات نرم افزاری هوشمند و کاربردی با سیستم عامل غنی و قدرتمند اندروید ، طراحی بسیار شیک و مدرن و ... قطعا یکی از بهترین و خاص ترین 49 اینچ های موجود در بازار می باشد که قابلیت ها و کارایی های فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد . در بین محصولات این شرکت تلویزیون 32 اینچ سونی مدل 32R324E یکی از محبوب ترین مدلها میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49X8000H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
124 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - برنامه SideView - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
پورت RS-232C
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
64,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست