×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 70TU7172

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :70TU7172
سری :7
کیفیت صفحه نمایش : 4K
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
تعداد بلندگو : 2 بلندگو
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 70 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 70TU7172

مشخصات تلویزیون 70 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 70TU7172

تلویزیون سامسونگ 70TU7172 کالایی است که در سال 2020 توسط کره تولید و سپس روانه بازار شد با این تی وی اسمارت بالا رده هر صحنه ای را با جزئیات و با کنتراست بالا مشاهده نمایید ، این تلویزیون سامسونگ با امکانات و فناوری های بالا رده بهترین سرگرمی و لحظات برای شما رقم می زند. وجود کیفیت 4K شما را در لحظه قرار می‌دهد. قیمت تلویزیون سامسونگ در برابر این کیفیت بسیار مناسب است.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون سامسونگ 75AU9000 از جمله مدل های هوشمند می باشد. این مدل برای رابط کاربری در این مدل از سیستم عامل اختصاصی تایزن که توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده ، استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند امکانات بیشماری را در اختیار کاربر قرار دهد.

این سطح از کیفیت، محتواها را به طرز عجیبی کاملا طبیعی و مهیج نشان خواهد داد. صفحه نمایش ال ای دی و کریستال تلویزیون سامسونگ TU7172 محتوای بصری را با بافت و رزولوشنی واقعی پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد، این تصاویر از رزولوشن چهار برابری Full HD برخوردار هستند و این مسئله خود به تنهایی در بردارنده توجه کاربران بیشماری خواهد بود،شرکت سامسونگ برای تی وی اسمارت 2020 خود موتور پردازشگر Crystal 4K استفاده کرده است.

فعالیت موثر این موتور پردازشگر به این صورت است که تا حدود خیلی زیادی نویز تصاویر را از بین می‌برد، تصاویر را بهبود بخشیده و حتی موجب ایجاد حرکاتی صاف خواهد شد با این موتور پردازشگر دیگر تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت در TV 4K SAMSUNG مدل 70TU7172 مشاهده نخواهید کرد.  تلویزیون 2020 سری 7 دارای شاخص کیفیت تصویر 2000 pqi می باشد و این نشان دهنده کیفیت تصویر بالای تلویزیون کریستالی است. 

فناوری نور دهی موضعی UHD Dimming تصویر را به چند قسمت تبدیل می‌کند و در رنگ، کنتراست و جزئیات صحنه را بهینه نموده و در نهایت یک تصویر کلی خیلی بهتر به ارمغان می‌آید، البته این فناوری رنگ‌های سفید و مشکی را به صورت خاص بهبود می‌بخشد. با قابلیت Pure Color در تلویزیون سری 7 سامسونگ تصاویر واقعی و واضح را در هر فریم احساس کنید و در دنیای رنگارنگ غوطه ور شوید و لحظات شگفت انگیزی را تجربه کنید.

این قابلیت خلوص رنگ ها را افزایش می دهد و تصویری بسیار طبیعی را در جلوی چشم کاربر قرار می دهد. بی شک انتظار دارید با وجود کیفیت تصویر بالا و ویژگی های تصویر هوشمند سیستم صوتی هم از صوت بالا و مناسب با وضوح بالا برخوردار باشد خوشبختانه همین طورم هست تی وی SMART 4K SAMSUNG مدل 70TU7172 دارای دو اسپیکر صوتی است، این اسپیکرها صدایی با توان 20 وات را منتشر می‌کنند.

البته این میزان توان خروجی نهایی هر دو اسپیکر با هم است وگرنه هر کدام از بلندگوها صدایی با توان 10 وات را منتشر می‌کنند. چیزی که بیشتر در مورد صوت این تلویزیون جلب توجه می‌کند میزان خروجی صدای آن نیست بلکه کیفیت و فناوری‌های صدا است. فناوری رمز گشایی صدا یا Dolby Digital Plus صداها را به صورت همه جانبه و فراگیر از بالا و پایین انتشار می‌دهد و جزئیات صداها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قابلیت Dialog Enhancement و  Multiroom Link از ویژگی های صدای تلویزیون سامسونگ 70TU7172 است و به لطف این تکنولوژی ها صدایی با وضوح بالا و مناسبی خواهید شنید. ال ای دی هوشمند سامسونگ از سیستم عامل تایزن و برنامه SmartThings پشتیبانی می کند این سیستم عامل باعث عملکرد عالی در تلویزیون شده است و به لطف آن اتصال به اینترنت و همچنین فرمان های صوتی Google Assistant و الکسا، فناوری Connect Share، حالت بازی، فناوری اشتراک گذاری صدا TV Sound To Mobile فراهم شده است. 

نمایشگر LED و صفحه نمایش کریستالی Crtstal Display در تلویزیون سامسونگ 70TU7172

نمایشگر LED و صفحه نمایش کریستالی Crtstal Display در تلویزیون سامسونگ 70TU7172

تلویزیون سامسونگ TU7172 دارای نمایشگر ال ای دی است LED ها هیچ تفاوتی با ال اسی دی  ها ندارند تنها تفاوت ان ها در نور پس زمینه آن ها می باشد به زبان ساده تر ال سی دی ها از نور فلورسنت و ال ای دی ها از خود چراغ های ال ای دی برا روشنایی نور صفحه استفاده می کنند البته با ورود LED ها تلویزیون ها باریک تر شدند و همین امر هم جلوه ای شیکی به تلویزیون ها افزوده است تنها مزیت LED ها باریک بودن نیست بلکه دوام و عمر نسبتا بالاتری نسبت به LCD ها هم دارد.

مصرف برق در تی وی های ال ای دی LED بسیار کم است و باعث صرفه جویی هم در مصرف انرژی شده است. زاویه دید در تلویزیون های ال دی بالا است و همچنین به لطف زاویه 178 درجه تلویزیون سامسونگ  70TU7172 در هر جایی نسبت به تلویزیون بنشینید تصاویر همان کیفیت بالای خود را دارند. در تلویزیون های ال ای دی همه رنگ ها از خود عمق بالایی به جا می گذارند همچنین کنتراست رنگ ها هم افزایش می یاد یعنی به عنوان مثال رنگ های مشکی مشکی تر نشان داده می شود

صفحه نمایش Crtstal Display در تلویزیون 70TU7172 برای پردازش هر چه بهتر، نمایش جزئیات در صحنه های تیره و روشن و ایجاد رنگ هایی بسیار واضح تر تولید شده است.  

غوطه‌وری در صحنه‌ها با کیفیت 4K در تلویزیون70TU7172 

غوطه‌وری در صحنه‌ها با کیفیت 4K در تلویزیون70TU7172

اگر به دنبال کسب تجربه بصری جدید با عزیزانتان هستید بهتر است به خرید یک تلویزیون 4K فکر کنید. بسیاری از مردم همواره به دنبال کسب تجربه‌های جدید در زندگی خود هستند، البته چون کیفیت تصویر فورکی چن سالی است وارد بازار شده است دیگر کسی نیست که این کیفیت تصویر را نشنیده باشد در حال حاضر کیفیت تصویر 4K طرفداران بیشماری را پیدا کرده است این کیفیت تصویر لحظات دیداری مهیجی را برای شما رقم خواهد زد.

تلویزیون 70TU7172 فقط دارای کیفیت تصویر فورکی نیست بلکه با قابلیت‌های دیگر نیز آغشته شده است. تلویزیون سامسونگ 70TU7172 مجهز به موتور پردازشگر موتور پردازشگر Crystal 4K می باشد بر طبق گفته های سامسونگ موتور پردازشگر Crystal 4K با پردازش دقیق تصاویر قادر است حس های شما را به طور کامل برانگیزش نماید. این پردازنده تصویر با بکارگیری از تکنیک های پردازشی قادر است واقعیت را از دل صحنه بیرون بکشد و ان را به مخاطبین خود هدیه دهد.

تلویزیون TU7172 دارای قابلیت تقویت کننده کنتراست Contrast Enhancer است که موجب تقویت کنتراست می‌شود این فناوری صحنه‌ها را تقویت می کند سپس این صحنه ها با سطح بالایی از کنتراست پخش خواهند شد بنابراین کاربران می‌توانند از تصاویری طبیعی و واقعی بهره‌مند شوند.

کارایی بالای تلویزیون TU7172 به لطف فناوری‌های پیشرفته

کارایی بالای تلویزیون TU7172 به لطف فناوری‌های پیشرفته

تلویزیون TU7172 با سیستم عامل تایزن عرضه شده است از ویژگی های این سیستم عامل می توان به روان بودن آن اشاره کرد همچنین کار کردن با این سیستم عامل بسیار آسان است حتی برای کاربران جدید. سیستم عامل TIZEN امکان دسترسی سریع به محتوای متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنها با فشردن دکمه اسمارت روی ریموت کنترلی که در اختیار شما خواهد بود اپلیکیشن‌های متنوع روی نواری در پایین صفحه ظاهر خواهند شد.

پشتیبانی از برنامه SmartThings در تلویزیون سامسونگ  TU7172 باعث شده است خانه‌ای هوشمند را در اختیار داشته باشید که امکان کنترل کردن وسایل آن از راه دور امکان پذیر می‌شود. توسط این برنامه می‌توانید تلویزیون را خاموش و روشن کنید، محتویات داخل یخچال را بررسی نمایید، کنترل لامپ‌ها و … را در دست بگیرید البته باید محصولات دیگر هم هوشمند باشند و از برنامه SmartThings پشتیبانی کنند.

تی وی اسمارت سری 7 سامسونگ دارای گیرنده‌ دیجیتال DVB-T2 است و سبب می شود تا بتوانید شبکه‌های آنالوگ و صدا و سیما را با کیفیت بالا تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ  70TU7172 از قابلیت TV Sound To Mobile پشتیبانی می‌کند این قابلیت صدای تلویزیون را به گوشی شما منتقل می کند. البته ناگفته نماند برای استفاده از این قابلیت باید هم گوشی هوشمند شما و هم تلویزیون به Wi-Fi متصل باشند، سپس می‌توانید صدای تلویزیون 2020 سامسونگ  70TU7172 را بر روی گوشی پخش نمایید. شما هم به فکر خرید محصولی خاص هستید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون کیولد سامسونگ 58Q60T میباشد. محصولی خاص از یک شرکت معتبر و برندی مشهور.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
70TU7172

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
اقلام همراه
پایه نگهدارنده - کابل برق - دفترچه راهنما - کنترل
وزن
وزن با پایه : 24.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 24.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 34.2 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر Crystal Processor 4K، شاخص کیفیت کیفیت تصویر PQI (Picture Quality Index) 2000، قابلیت Contrast Enhancer، حالت فیلم Film Mode، فناوری UHD Dimming، کنتراست بالا Mega Contrast، فرمت های HDR10 +; HLG، فناوری HDR، قابلیت Natural Mode Support
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
بازی
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
TM1240A
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1571.4x962.5x341.1 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1571.4x874x59.5 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1746x1035x190 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct - حالت گالری Gallery
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
L-ARC
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست